Seks binnen het huwelijk

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

peter77
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peter77 » 22 feb 2006 14:46

[quote="Smurffie]Stiekem 'polderen' in de middle of nowhere is veel leuker en spannender 8)[/quote]

Daarom woon ik ook in de polder :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
De web-log van Clint (moet je gezien hebben) Iedere dag een vervolg op de belevenissen van een ruige christen met borsthaar.
http://clintslog.web-log.nl/

Willard
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Willard » 22 feb 2006 17:22

jopidopi
Ik zou vreselijk tegen die huwelijksnacht op zien!!! Je weet al maanden van tevoren dat het die nacht zal gebeuren...... brrrr Voor een meid is dat denk ik zenuwslopend (tenminste voor mij wel) Je weet niet wat er gaat gebeuren (tja, je hebt het wel eens horen zeggen en gelezen, maar tblijft toch de eerste keer)

Huh? Ik denk dat dat dan komt omdat jij er dan kennelijk niet aan toe bent. Volgens mij, als je een beetje gezond in elkaar zit en je een goeie relatie hebt, hunker en smacht je al ver voor je huwelijksnacht vol verlangen naar die huwelijksnacht. Je wilt dan niets liever en de meeste mensen hebben wel iets meer fantasie dan wat je schetst met "wel eens horen zeggen en gelezen". Volgens mij weet je precies wat er gaat gebeuren. En waarom zou je er de eerste keer niet ontspannen van kunnen genieten? Het is een kwestie van je bij elkaar op je gemak voelen. Volgens mij zou ik heel relaxed die huwelijksnacht ingaan.

Ik probeer me eens in te leven in anderen........
1. Je groeit naar elkaar toe..... Dus ook op het sexuele gebied.... Waar is de grens? Tot het niet aanraken van de geslachtsdelen? Dan is die huwelijksnacht helemaal een ramp!! (als je begrijpt wat ik bedoel)

Ik begrijp niet wat je bedoelt.

2 is naar mijn inzien de beste optie........ maar tja.... hou je dat vol? Ik heb respect voor allen die het vol houden (ik vrees dat het er weinige zijn) Ik hoop dat ik ooit zou kunnen genieten van die huwelijksnacht (maar ik vrees van niet..... alleen de naam al!! ik zou het liefst in de weken erop van lieverlee naar elkaar toe groeien en als het dan zo ver komt, kunnen we er beide ontspannen van genieten...... maarja, zo zal het wel niet gaan :? :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind huwelijksnacht wel een mooi woord. Het denken eraan vervult me met sprankelend plezier :-)
Durven twijfelen getuigt van een groot geloof

Willard
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Willard » 22 feb 2006 17:27

peter77 schreef:Ik ben heerlijk gaan slapen naast mijn net getrouwde dame. Waarom overhaasten je hebt een heel huwelijk de tijd om sekueel naar elkaar toe te groeien!
"Dat" is nu juist zo prettig van een huwelijk dat je in alle rust heerlijk elkaar mag ontdekken. Jammer als je alles al van elkaar kent er is dan weinig nieuws meer over.

Volgens mij heb je wel een heel mensenleven nodig om elkaar te leren kennen. Ik ken mezelf nog niet eens...

Willard
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Willard » 22 feb 2006 17:29

Lalage schreef:Ik ben eigenlijk wel van plan om te gaan slapen na zo'n hele dag trouwgedoe. Waarom zou je meteen 's nachts moeten gaan klooien? Dan ben je veel te moe om er wat leuks van te maken.

Dat moet niet, dat mag. En klooien vind ik een beetje een jammere term voor het verhevene liefdesspel. En ik weet zeker dat ik niet te moe ben als het erop aankomt... 8)

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 22 feb 2006 18:11

Ik ben eigenlijk wel van plan om te gaan slapen na zo'n hele dag trouwgedoe. Waarom zou je meteen 's nachts moeten gaan klooien? Dan ben je veel te moe om er wat leuks van te maken.

Dat moet niet, dat mag. En klooien vind ik een beetje een jammere term voor het verhevene liefdesspel. En ik weet zeker dat ik niet te moe ben als het erop aankomt... 8)

Nounou, stoer hoor...

Je trouwdag is een vermoeiende dag. Veel mensen, indrukken. Reken maar dat je moe bent...

Met "Klooien" bedoelt Lalage waarschijnlijk ook het gestuntel wat erbij komt kijken. En neem van mij aan: dat komt het.

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

peter77
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peter77 » 22 feb 2006 18:36

Ik vond het samen met mijn vrouw ook veel prettiger om die eerste nacht lekker te gaan pitten. Doodop van al de indrukken die op zo’n dag op je afkomen en dan zo nodig nog middenin de nacht moeten…dat is pas klooien :lol:
De web-log van Clint (moet je gezien hebben) Iedere dag een vervolg op de belevenissen van een ruige christen met borsthaar.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 22 feb 2006 18:41

Javaca schreef:Met "Klooien" bedoelt Lalage waarschijnlijk ook het gestuntel wat erbij komt kijken. En neem van mij aan: dat komt het.

Wat weet jij daarvan?
Het lijkt me trouwens wel leuk om met Borkdude in een tweepersoonsbed te slapen. Nu liggen we meestal op verschillende hoogte of met een gat ertussen of heel krap in eenpersoonsbed (nee dan slaap je niet).

peter77
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peter77 » 22 feb 2006 18:47

Volgens mij heeft hij ergens een spiekgaatje. Zou maar oppassen :lol:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 feb 2006 19:36

Javaca schreef:
Ik ben eigenlijk wel van plan om te gaan slapen na zo'n hele dag trouwgedoe. Waarom zou je meteen 's nachts moeten gaan klooien? Dan ben je veel te moe om er wat leuks van te maken.

Nounou, stoer hoor...

Je trouwdag is een vermoeiende dag. Veel mensen, indrukken. Reken maar dat je moe bent...

Met "Klooien" bedoelt Lalage waarschijnlijk ook het gestuntel wat erbij komt kijken. En neem van mij aan: dat komt het.

Er wordt hier wel een beetje gedaan alsof je gelijk de hele KamaSutra moet kunnen uitoefenen, hetgeen met de nodige ervaring ook nog steeds niet simpel is. Ik vond het de eerste keer eigenlijk wel meevallen met het gestuntel; zo ingewikkeld is het toch ook niet? En dat was dan wel diep in de nacht na een lange dag, uitgaan, drinken, etc. Net als na een bruiloft dus. :P Ik kan me moeilijk voorstellen dat je dan gelijk op bed gaat liggen en in slaap valt.

Lalage schreef:Nu liggen we meestal op verschillende hoogte of met een gat ertussen of heel krap in eenpersoonsbed (nee dan slaap je niet).

Daar heb ik eigenlijk nooit moeite mee. :)

peter77
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peter77 » 22 feb 2006 20:00

Dat het voor jou geslaagd was is niet zo verwonderlijk maar...was het voor haar ook fijn? Los daarvan kan je je afvragen of God het ook fijn vond en waarderen kon dat je het deed met iemand die niet met zekerheid je vrouw wordt, zwanger kon raken, een ziekte op kon lopen etc.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 22 feb 2006 20:03

DUS?
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 22 feb 2006 20:17

DUS?

Dat was een reactie hierop:
En klooien vind ik een beetje een jammere term voor het verhevene liefdesspel.

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 feb 2006 20:42

peter77 schreef:Dat het voor jou geslaagd was is niet zo verwonderlijk maar...was het voor haar ook fijn? Los daarvan kan je je afvragen of God het ook fijn vond en waarderen kon dat je het deed met iemand die niet met zekerheid je vrouw wordt, zwanger kon raken, een ziekte op kon lopen etc.

Ik heb het even nagevraagd en ze vond het heel fijn ja. :wink: Overigens lijkt me dat de kans dat je zwanger raakt of een ziekte overbrengt binnen het huwelijk met onbeschermde seks veel groter..

André

Berichtdoor André » 22 feb 2006 20:58

of een ziekte overbrengt binnen het huwelijk met onbeschermde seks veel groter..
Omdat?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 feb 2006 21:06

Omdat je het dan meestal zonder voorbehoedmiddelen doet?

Terug naar “Archief”