Daarom woon ik ook in de polder

Moderator: Moderafo's
jopidopi
Ik zou vreselijk tegen die huwelijksnacht op zien!!! Je weet al maanden van tevoren dat het die nacht zal gebeuren...... brrrr Voor een meid is dat denk ik zenuwslopend (tenminste voor mij wel) Je weet niet wat er gaat gebeuren (tja, je hebt het wel eens horen zeggen en gelezen, maar tblijft toch de eerste keer)
Ik probeer me eens in te leven in anderen........
1. Je groeit naar elkaar toe..... Dus ook op het sexuele gebied.... Waar is de grens? Tot het niet aanraken van de geslachtsdelen? Dan is die huwelijksnacht helemaal een ramp!! (als je begrijpt wat ik bedoel)
2 is naar mijn inzien de beste optie........ maar tja.... hou je dat vol? Ik heb respect voor allen die het vol houden (ik vrees dat het er weinige zijn) Ik hoop dat ik ooit zou kunnen genieten van die huwelijksnacht (maar ik vrees van niet..... alleen de naam al!! ik zou het liefst in de weken erop van lieverlee naar elkaar toe groeien en als het dan zo ver komt, kunnen we er beide ontspannen van genieten...... maarja, zo zal het wel niet gaan![]()
![]()
![]()
peter77 schreef:Ik ben heerlijk gaan slapen naast mijn net getrouwde dame. Waarom overhaasten je hebt een heel huwelijk de tijd om sekueel naar elkaar toe te groeien!
"Dat" is nu juist zo prettig van een huwelijk dat je in alle rust heerlijk elkaar mag ontdekken. Jammer als je alles al van elkaar kent er is dan weinig nieuws meer over.
Lalage schreef:Ik ben eigenlijk wel van plan om te gaan slapen na zo'n hele dag trouwgedoe. Waarom zou je meteen 's nachts moeten gaan klooien? Dan ben je veel te moe om er wat leuks van te maken.
Ik ben eigenlijk wel van plan om te gaan slapen na zo'n hele dag trouwgedoe. Waarom zou je meteen 's nachts moeten gaan klooien? Dan ben je veel te moe om er wat leuks van te maken.
Dat moet niet, dat mag. En klooien vind ik een beetje een jammere term voor het verhevene liefdesspel. En ik weet zeker dat ik niet te moe ben als het erop aankomt...
Javaca schreef:Met "Klooien" bedoelt Lalage waarschijnlijk ook het gestuntel wat erbij komt kijken. En neem van mij aan: dat komt het.
Javaca schreef:Ik ben eigenlijk wel van plan om te gaan slapen na zo'n hele dag trouwgedoe. Waarom zou je meteen 's nachts moeten gaan klooien? Dan ben je veel te moe om er wat leuks van te maken.
Dat moet niet, dat mag. En klooien vind ik een beetje een jammere term voor het verhevene liefdesspel. En ik weet zeker dat ik niet te moe ben als het erop aankomt...
Nounou, stoer hoor...
Je trouwdag is een vermoeiende dag. Veel mensen, indrukken. Reken maar dat je moe bent...
Met "Klooien" bedoelt Lalage waarschijnlijk ook het gestuntel wat erbij komt kijken. En neem van mij aan: dat komt het.
Lalage schreef:Nu liggen we meestal op verschillende hoogte of met een gat ertussen of heel krap in eenpersoonsbed (nee dan slaap je niet).
DUS?Met "Klooien" bedoelt Lalage waarschijnlijk ook het gestuntel wat erbij komt kijken. En neem van mij aan: dat komt het.
En klooien vind ik een beetje een jammere term voor het verhevene liefdesspel.
peter77 schreef:Dat het voor jou geslaagd was is niet zo verwonderlijk maar...was het voor haar ook fijn? Los daarvan kan je je afvragen of God het ook fijn vond en waarderen kon dat je het deed met iemand die niet met zekerheid je vrouw wordt, zwanger kon raken, een ziekte op kon lopen etc.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten