Moderator: Moderafo's
Ikke21 schreef:oke, maar onder verkeerde muziek versta ik......radio, pop, house!!! Je kan muziek mooi vinden en af en toe is een cd kopen, maar ik denk niet dat je er voor 100% voor moet gaan, dat moet je maar voor 1 ding, en dat is het geloof!!
essieee schreef:ik vind muziek als praise altijd een beetje op het randje. dan bedoel ik net zoals de muziek van de eo jongerendag. Ik mis daar de eerbied.
verder vind ik muziek zoals enya nix mis, je moet wel met dit soort muziek kritisch zijn met de teksten.
hijwel schreef:essieee schreef:ik vind muziek als praise altijd een beetje op het randje. dan bedoel ik net zoals de muziek van de eo jongerendag. Ik mis daar de eerbied.
verder vind ik muziek zoals enya nix mis, je moet wel met dit soort muziek kritisch zijn met de teksten.
Ja iedereeen heeft zijn eigen randje denk ik, michael w smith vindt ik echt supper hij was ook op de eo jongeren dag. Maar tobie mac (hoe schrijf je dat) vind ik echt niet mooi. En mis ik ook de eerbied.
Maar dit wil nog niet zeggen dat andere mensen het niet mooi kunnen vinden. En God daarmee kunnen eren.
essieee schreef:Ik heb zelf als ik luister naar de eo, dat gejuich en geklap,gejoel en gegil, ik vind daar geen eerbied uit klinken.Zelf heb ik ook wel wat praise cd's zoals ronduit praise.
maar somsdat gegil over dat hij leeft vind ik moeilijk om daar eerbied in te bespeuren
essieee schreef:hijwel schreef:essieee schreef:Ik
Oke vindt jij, ik kan wel zeggen dat ik dat (gegil) samenzang, juist heel mooi vindt. ]
Ik bedoel letterlijk gegil, niet samenzang. Meer gillen en joelen (al word het ws eerbiedig bedoeld)
essieee schreef:Vind jij het eerbiedig overkomen dan?
Hijwel schreef:Geklap vindt ik soms supper mooi, verder gigil hou ik niet zo van, maar kan wel begrijpen dat ze willen juichen voor de Koning!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten