Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Maar ik denk dat je nooit vrij bent. Je draagt je zonden en als het goed is is dat ook een last geworden (al heb je mischien de wetenschap dat God ze vergeven heb, en je doet ze steeds weer!
essieee schreef:Maar ik denk dat je nooit vrij bent. Je draagt je zonden en als het goed is is dat ook een last geworden (al heb je mischien de wetenschap dat God ze vergeven heb, en je doet ze steeds weer!
hijwel schreef:lizzz schreef:sorry
Refo's en Evo's zijn vaak ondanks hardheid échte christenen...
Ja leg dat maar eens uit? Mischien omdat we toch mensen blijven tewijl we wel heilig zijn voor God?
essieee schreef:Ik ben zoals jullie zeggen een refo, helaas denk ik niet dat ik een oprecht christen ben, dat zou inhouden dat ik door genade Hem als Borg en middelaar heb...Ik leef nog in zonden en schuld, maar wie bij hem aanklopt zal nooit bedrogen uitkomen
essieee schreef:Wij mensen zijn toch tot niets in staat. bekering is toch een eenzijdig Godswerk? Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat ik dan moet afwachten want er staat, stryd om in te gaan. Er staat ook dat er een droefheid naar god geboren moet worden die een onberouwelijke bekering tot zaligheid werkt. Het is m'n plicht om bekeerd te worden!En ik geloof ook in Christus maar dat is toch niet genoeg...
Cor schreef:JA ESSIEEE, DOE DE DEUR VOOR GOD OPEN, HET IS HET BESTE WAT JE KAN DOEN, SCHUIF ALLES VOOR DIE DEUR WEG, EN LAAT HEM BINNEN KOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten