Muziek op Bruiloft ?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 11 feb 2006 20:06

Katlheen schreef:Ik draai gewoon geen muziek, is de family happy. Echter, om te voorkomen dat men iets teveel drinkt, of niet ten alle tijden realiseert dat het feestje in alles tot eer van God moet zijn, schenken we alleen maar wortelsap en water. Eens kijken wat de mensen dan zeggen over het feestje. Zal het ook wel weer niet goed zijn vrees ik.... :mrgreen:

Maak er een soort health-huwelijk van :mrgreen:

Ik vind drank prima, maar tot op zekere hoogte, alhoewel dronkelappen best gezellig kunnen zijn :wink:. Een regeling met de bediening is inderdaad een goede oplossing.

Waar ik wel een hekel aan heb is dat sommige mensen de brutaliteit hebben om (ongevraagd) op je feest te komen, zich vol vreten, een kaartje afgooien en vervolgens zie of hoor je ze nooit meer. Sowieso weet ik nu al dat, als ik niet op een eilandje trouw maar hier met de boerefamilie erbij, het feest 's avonds intiem en besloten moet zijn met alleen de mensen die ik/hij willen! Gezien de eh... complexheid van mijn familie is dat ook wel nodig, er zijn altijd van die brutale lui bij die viavia te horen krijgen hoe en wat en dan gewoon effe langsgaan, dat is al te vaak gebeurd bij onze familie... :?
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 11 feb 2006 20:46

@DEBOR@
Goed, in dat geval moeten we dus echt richting tropisch eiland. En de mensen die we er niet bij willen hebben, die geven we valse informatie. "ja hoor, we trouwen op de malediven, dan en dan." En dan gewoon richting de Cariben... :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 13 feb 2006 12:46

Collateral schreef:

O, en ontopic: zullen we ook gaan trouwen, of krijg ik dan ruzie met Aragorn? 8-[

Trouwen? Dat vind ik nou zo burgelijk en vergalt al die fijne spanning die ik iedere keer weer door mijn lichaampje voel sidderen als ik jou zie. Het meot toch een beetje spannend blijven? EN dat is het niet meer hoor als jij al paddo's knagend voor het raam in de verte staart terwijl ik jouw vuile sokken aan het uitwassen ben. Nee, ik hou het bij Arargon.

We zouden toch alleen maar ruzie krijgen over de muziek op onze bruiloft.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 feb 2006 14:01

Hmm...khoor net van mn vriend dat hij vindt dat iedereen zich maar aan moet passen aan onze wensen op onze bruiloft en anders komen ze maar niet :shock:

Hmm...zou ie het menen?

Naja, ik wil toch echt heeeeel graag dansen op mijn bruiloft, maarja, dat zal mijn omaatje toch echt niet leuk vinden... :?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 feb 2006 14:03

Hmz, wij zijn nu op zoek naar een kerkgebouw voor onze trouwdienst. Het gebouw van de oud-katholieke kerk is wel een optie. Borkdude maakte al geintjes over dat z'n uber-vrijgemaakte oma dan een hartaanval zou krijgen. Maar ja, mijn opa en oma zijn katholiek (niet oud-) dus met wie moet je nou rekening houden he ;p
Ik ben het wel met je vriend eens hoor MissF...

Collateral

Berichtdoor Collateral » 13 feb 2006 15:12

meschianza schreef:Nee, ik hou het bij Arargon.

Hmpf. Ik ook, dus je krijgt hem lekker toch niet voor jezelf. :x

MissF schreef:Naja, ik wil toch echt heeeeel graag dansen op mijn bruiloft, maarja, dat zal mijn omaatje toch echt niet leuk vinden... :?

Oplossing: eerst (tot ruim halverwege de avond) een receptie voor de oude besjes en daarna een feest voor de meer dansfähige mensen. :P

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 feb 2006 15:38

Haha.... oke

U, als 50 - 100 jarige, bent van harte welkom op onze bruiloft van 20.00 uur - 22.00 uur.

Bent u onder de 50, EN houdt u van dansen, dan mag u daarna ook nog blijven.

U bent echt van harte welkom

:D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 13 feb 2006 17:42

Hmm...khoor net van mn vriend dat hij vindt dat iedereen zich maar aan moet passen aan onze wensen op onze bruiloft en anders komen ze maar niet :shock:

Hmm...zou ie het menen?

Naja, ik wil toch echt heeeeel graag dansen op mijn bruiloft, maarja, dat zal mijn omaatje toch echt niet leuk vinden... :?

Ik kan me daar goed in vinden...
Je kan het nooit iedereen naar de zin maken. En als je het iedereen naar de zin maakt is het hun bruiloft, dan ga je aan jezelf voorbij.

Als jij wil dansen doe je dat toch? Je oma zal ook ooit weleens jong geweest zijn vermoed ik.

Hmz, wij zijn nu op zoek naar een kerkgebouw voor onze trouwdienst. Het gebouw van de oud-katholieke kerk is wel een optie. Borkdude maakte al geintjes over dat z'n uber-vrijgemaakte oma dan een hartaanval zou krijgen. Maar ja, mijn opa en oma zijn katholiek (niet oud-) dus met wie moet je nou rekening houden he ;p
Ik ben het wel met je vriend eens hoor MissF...

Een kerk is een gebouw van steen en hout, geen God...

Als mijn ouders horen van de plannen van Esra en mij zouden ze zich daarover ook wel even achter hun oren krabben.
Zo willen we bijvoorbeeld het liefst trouwen in de rustige, eenvoudige maar moderne kerk, terwijl er ook een middeleeuwse kerk met een enorme geschiedenis en tierlantijnen is (mijn gemeente heeft 2 kerkgebouwen). Toch willen we liever in die eenvoudige kerk trouwen. Deze heeft ook veel meer mogelijkheden (voor bijvoorbeeld een band) en is wat intiemer. M'n ouders zullen het hier waarschijnlijk niet echt mee eens zijn, zij vinden die oude kerk veel mooier.
Ook willen we graag trouwen in hippiestijl. Geen nette pakken e.d. Ben benieuwd wat dat voor rel oplevert... (Maarja ik ben dan ook een langharig stuk tuig wat zich van niemand op de wereld wat aantrekt -volgens hen-)

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

Collateral

Berichtdoor Collateral » 13 feb 2006 18:49

MissF schreef:Haha.... oke

U, als 50 - 100 jarige, bent van harte welkom op onze bruiloft van 20.00 uur - 22.00 uur.

Bent u onder de 50, EN houdt u van dansen, dan mag u daarna ook nog blijven.

U bent echt van harte welkom

:D

Hoho, dat is leeftijdsdiscriminatie. :P Maar je zou ook twee verschillende kaarten (een voor de receptie en een voor het feest) kunnen laten maken en zelf kunnen bepalen wie dansfähig is en wie niet.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 13 feb 2006 19:24

Katlheen schreef:@DEBOR@
Goed, in dat geval moeten we dus echt richting tropisch eiland. En de mensen die we er niet bij willen hebben, die geven we valse informatie. "ja hoor, we trouwen op de malediven, dan en dan." En dan gewoon richting de Cariben... :mrgreen:

d:)b Doen we!

Verder ben ik het met Collateral eens, stuur dan twee kaarten wil je dat gehakketak voorkomen. Want het iedereen naar de zin maken, lukt toch niet.
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Terug naar “Archief”