Katlheen schreef:Ik draai gewoon geen muziek, is de family happy. Echter, om te voorkomen dat men iets teveel drinkt, of niet ten alle tijden realiseert dat het feestje in alles tot eer van God moet zijn, schenken we alleen maar wortelsap en water. Eens kijken wat de mensen dan zeggen over het feestje. Zal het ook wel weer niet goed zijn vrees ik....
Maak er een soort health-huwelijk van

Ik vind drank prima, maar tot op zekere hoogte, alhoewel dronkelappen best gezellig kunnen zijn

Waar ik wel een hekel aan heb is dat sommige mensen de brutaliteit hebben om (ongevraagd) op je feest te komen, zich vol vreten, een kaartje afgooien en vervolgens zie of hoor je ze nooit meer. Sowieso weet ik nu al dat, als ik niet op een eilandje trouw maar hier met de boerefamilie erbij, het feest 's avonds intiem en besloten moet zijn met alleen de mensen die ik/hij willen! Gezien de eh... complexheid van mijn familie is dat ook wel nodig, er zijn altijd van die brutale lui bij die viavia te horen krijgen hoe en wat en dan gewoon effe langsgaan, dat is al te vaak gebeurd bij onze familie...