Alhoewel.. dan zou je misschien juist moeten leren dat je vooral jezelf moet zijn en iedereen weer z'n persoonlijke voorkeuren heeft.

Moderator: Moderafo's
Annemieke86 schreef:Afgelopen nacht tot 01.00 gepraatdus met mij gaat het de goede kant op
de ene keer hebben we meer te bespreken als de andere keer. Ligt er een beetje aan. Maar ik heb geleerd "Waar stilte is spreekt de Heilige Geest"
![]()
![]()
Vinden jullie een stilte niet vervelend? Wat ga je dan eigenlijk doen? Word je zenuwachtig of ga je wat anders doen?
Nou, soms ervaar ik de situatie als vervelend. Dan is het net of je niet weet wat je moet zeggen. Kan ook wel eens gebeuren natuurlijk maar ja, soms ervaar ik dat als vervelend. Wij gaan zeker wel op stap, naar kennissen of even shoppen of iets dergelijks. Grappig genoeg vinden we soms wel eens een opmerking die nergens op slaat en dan daalt het niveau echt heel diepLalage schreef:Annemieke: waarom is een stilte zo vervelend? Hoe moet ik me jullie situatie voorstellen? Zit je samen op de bank koffie te drinken, net zoals wanneer je ouders bezoek krijgen? Als je het hele weekend bij elkaar bent, dan ga je toch wel op stap. En je kan ook wel even voor jezelf een boek gaan lezen ofzo.
Sluit ik me helemaal bij aan.Javaca schreef:Mijn tips:
Bid voor je relatie en probeer toch te praten (ook al is het vermoeiend).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten