Jongerenavond Doorn

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 feb 2006 10:46

Het verhaal vond ik zelf niet echt geweldig. Ik vond het ontzettend eenzijdig. Ik heb niks gehoord over vrouwen die verleiders zijn, alleen maar over mannen. Beetje jammer, want de tegenwoordige wereld bestaat over het algemeen geloof ik meer uit die verleide(lijke)(nde) vrouwen dan die mannen die aandringen hoor...

Kan ik mee inkomen, nu is het wel zo: Alie is een vrouw, en een vrouw kan zich toch echt niet inleven in de gevoelens van een man. Hoe dicht bij ze dr ook bij kan komen. Mss ook belangrijk in de discussie over masturbatie. [/quote]

Tja, maar juist ZIJ heeft veel gesprekken over dit soort dingen, dan kun je nog wel niet bij het gevoel van de man komen, maar er zijn genoeg mannen die hun gevoel perfect kunnen omschrijven hoor, en dat miste ik heel erg. Want ik zie iets te veel in mijn omgeving dat juist de vrouw de verleiding is, ipv steeds maar die man. Tuurlijk, de man heeft vast wel meer behoefte aan seks dan een vrouw, en wil eerder verder, maar wat een vriend van me pas ook zei:' Help ons mannen daar dan bij! En kleed je normaal, en flirt niet zo, als je weet dat mannen er vatbaar voor zijn!'

Maargoed, ik zal met de lezing doen wat ik ermee kan ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

rafaell

Berichtdoor rafaell » 10 feb 2006 11:00

zeg zusje, ik jou gister zoeken was je al naar huis :o

ps. beterschap he :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 feb 2006 11:26

zeg zusje, ik jou gister zoeken was je al naar huis :o

ps. beterschap he :wink:

Haha, ja, sorry, we liepen allebei met een hoofd als n zomby met koorts rond en toen wilden we zo graag naar huis, dat ik niet eens meer jou op kon zoeken :(

Next time!!! :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 feb 2006 12:46

Jannoek schreef:eef! waar was je? :roll:

heb al veel meer mensen gesproken die dat vonden, wat jij zegt MissF!

In Doorn,

waar was jij? ik kon je niet vinden.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 10 feb 2006 14:01

Evelien schreef:
Jannoek schreef:eef! waar was je? :roll:

heb al veel meer mensen gesproken die dat vonden, wat jij zegt MissF!

In Doorn,

waar was jij? ik kon je niet vinden.

WATTTTTTTTTTTTTT?! Was je er wel? :cry:

heb je helemaal niet gezien!! :cry:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 10 feb 2006 14:08

Evelien was dat meisje dat al direct aan mn kont moest zitten toen ik mijn plaats innam :shock:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 feb 2006 15:24

MissF:
Tja, maar juist ZIJ heeft veel gesprekken over dit soort dingen, dan kun je nog wel niet bij het gevoel van de man komen, maar er zijn genoeg mannen die hun gevoel perfect kunnen omschrijven hoor, en dat miste ik heel erg. Want ik zie iets te veel in mijn omgeving dat juist de vrouw de verleiding is, ipv steeds maar die man. Tuurlijk, de man heeft vast wel meer behoefte aan seks dan een vrouw, en wil eerder verder, maar wat een vriend van me pas ook zei:' Help ons mannen daar dan bij! En kleed je normaal, en flirt niet zo, als je weet dat mannen er vatbaar voor zijn!'

Dat laatste vraag ik me ook sterk af, dat is ook iets dat per persoon verschilt. Ik wil bijvoorbeeld meestal niet vaker of meer dan mijn vriendin, en ik ben niet echt frigide ofzo. Het moest maar eens afgelopen zijn met die fabeltjes over vrouwen met een significant lager libido en mannen die niets anders zijn dan hormoonbommen die om het minste of geringste kunnen exploderen.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 feb 2006 17:31

Aragorn schreef:
MissF:

Dat laatste vraag ik me ook sterk af, dat is ook iets dat per persoon verschilt. Ik wil bijvoorbeeld meestal niet vaker of meer dan mijn vriendin, en ik ben niet echt frigide ofzo. Het moest maar eens afgelopen zijn met die fabeltjes over vrouwen met een significant lager libido en mannen die niets anders zijn dan hormoonbommen die om het minste of geringste kunnen exploderen.

Deze discussie hebben we ooit al eens gehad, toen ik net hier kwam binnenhuppelen, doe me dat niet wéér aan :shock: 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 feb 2006 17:42

Je hoéft niet mee te praten.. 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 feb 2006 17:43

Aragorn..je kent me nú toch inmiddels wel goed genoeg om te weten dat ik tóch mn mond niet kan houden dan :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 feb 2006 17:46

Ach, ik denk dat jij wel zo wijs bent het met me eens te zijn, dus dan is er toch niet zo'n probleem? 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 feb 2006 17:54

Inmiddels ben ik zo wijs dat ik het met mezelf eens ben, al een hele stap in de goede richting, I guess. :P

En misschien heb je wel gelijk ook. 8)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 10 feb 2006 18:48

Gerdien, nog bedankt voor de taxi! \:D/ d:)b

Voda

Berichtdoor Voda » 10 feb 2006 18:57

Jannoek schreef:Gerdien, nog bedankt voor de taxi! \:D/ d:)b

geeen gehoorschade opgelopun Jannoek ?? :mrgreen:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 10 feb 2006 20:10

gedraag je Voda!!!! :mrgreen:

praat over de inhoud! als je op deze avond niet wilde/kon komen hoe kan je dan meepraten over wat er gezegt is???

enne Jannoek: graag gedaan :wink:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”