Het verhaal vond ik zelf niet echt geweldig. Ik vond het ontzettend eenzijdig. Ik heb niks gehoord over vrouwen die verleiders zijn, alleen maar over mannen. Beetje jammer, want de tegenwoordige wereld bestaat over het algemeen geloof ik meer uit die verleide(lijke)(nde) vrouwen dan die mannen die aandringen hoor...
Kan ik mee inkomen, nu is het wel zo: Alie is een vrouw, en een vrouw kan zich toch echt niet inleven in de gevoelens van een man. Hoe dicht bij ze dr ook bij kan komen. Mss ook belangrijk in de discussie over masturbatie. [/quote]
Tja, maar juist ZIJ heeft veel gesprekken over dit soort dingen, dan kun je nog wel niet bij het gevoel van de man komen, maar er zijn genoeg mannen die hun gevoel perfect kunnen omschrijven hoor, en dat miste ik heel erg. Want ik zie iets te veel in mijn omgeving dat juist de vrouw de verleiding is, ipv steeds maar die man. Tuurlijk, de man heeft vast wel meer behoefte aan seks dan een vrouw, en wil eerder verder, maar wat een vriend van me pas ook zei:' Help ons mannen daar dan bij! En kleed je normaal, en flirt niet zo, als je weet dat mannen er vatbaar voor zijn!'
Maargoed, ik zal met de lezing doen wat ik ermee kan