Moderator: Moderafo's
kurtyo schreef:Ik blijf het maar horen: gedenkt den sabbatdag en heiligt dienzelve.... etc. DE ZONDAG IS DE SABBAT NIET en dit is dus geen argument.
Ikke21 schreef:
Ben ik absoluut niet met je eens....de nederlandse cultuur is anders dan in Israel...Hier in nederland is de zondag Gods dag, deze moeten wij dan ook heiligen.
johannes1 schreef:Gods dag is niet de zondag, dit is een dag ter verering van de zon
zaterdag kan je dan zien als verering van de zaten
kurtyo schreef:Ja, ik ook, Jezus stond op de eerste dag op. Dus? Staat daar ook dat we daarom de zondag ipv de zaterdag (de eerste ipv de laatste dag) moeten 'heiligen'? (sorry: mijn bijbelkennis is niet zo groot).
kurtyo schreef:Ik heb bij de laatste (en voor mij eerste) verkiezingen op het CDA gestemd en ik heb er spijt van omdat ze nu inconsequent handelen i.c.m. eerder toegezegde zaken en nog wel om meer redenen. Ik zou op dit moment geen politieke partij (chr. partij) weten waar ik volledig achter sta, al sta ik eerder voor CU dan voor SGP en het CDA ga ik steeds meer aan twijfelen. Ik ga eens heel goed denken en als het niet anders kan zal het de volgende keer geen chr. partij zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten