Mortlach schreef:Een Engelstalige versie/variant hiervan is Take me to Church van Hosier
Grappig… paar jaar geleden zong ik dit nummer met het koor waar ik lid van was. Nooit de betekenis van het lied goed onderzocht
Moderators: elbert, henkie, Moderafo's

Mortlach schreef:Een Engelstalige versie/variant hiervan is Take me to Church van Hosier
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten