Fijn dat het zo goed gaat Parkiet met jullie meisje en jou
Liefie, spannend, morgen de echo, leuk om je kleintje weer te zien

Ik moet dinsdag naar de vk en dan een afspraak maken voor de liggingsecho. Al vond ik die vorige keer niet zo geweldig, want er is zo weinig op te zien, omdat het kindje al zo groot is. Maar een echo is altijd prima natuurlijk.
Maak je snel een foto van het kamertje?
Mijn man heeft beloofd om deze week een keer op een avond de laatste dingen te doen die hij echt moet doen voor de 37 weken van mij

Plintjes langs de wasbak op onze slaapkamer en tapijttegels in de inbouwkast op de babykamer. Dan kan ik een spiegel halen en afschilderen bij de wasbak en kan ik de kast schoonmaken. De voortuin ligt ook nog helemaal braak, met ondertussen onkruid erin, maar ik heb me er al bij neergelegd dat dat niet meer gaat lukken helaas. Mijn man heeft de komende weken naast zijn gewone werk zo ontzettend veel reserveringen voor zijn bedrijf dat ik hem al amper zie, laat staan dat hij kan klussen. Maargoed, onze kamer en de babykamer kan ik zelf verder wel afmaken.
Ik kwam net tot de conclusie dat het dekentje dat ik genaaid heb niet echt past in het wiegje. Het wiegje is zo schattig klein, en het dekentje zo enorm groot, het is het formaat van een ledikantdeken, maar als ik het dekentje dubbel vouw en helemaal om het matras heen, dan ligt het kindje straks met het hoofdje helemaal omlaag en dat schijnt niet zo handig te zijn. Dus ik heb besloten dat die deken dan maar als speeldeken gebruikt gaat worden en dat ik nu dus nog een wiegdekentje + ledikantdekentje moet maken/kopen. Ik zag het al mooie kleine dekentjes bij de Babydump, dus denk dat ik die maar haal voor het wiegje. En het ledikantdekentje zelf naaien. Dus ik heb nog wel wat werk voor de boeg voor ons ukkie komt

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...