Moderator: Moderafo's

Al past ze 68 ook nog goed en somme broekjes van 56 ook nog
  Al past ze 68 ook nog goed en somme broekjes van 56 ook nog   Maar had pas de jurkjes van 68 van zolder gehaald en daar zaten er tussen die te krap waren, echt zonde, zelfs 1 jurkje nog helemaal nieuw
  Maar had pas de jurkjes van 68 van zolder gehaald en daar zaten er tussen die te krap waren, echt zonde, zelfs 1 jurkje nog helemaal nieuw   Dus heb afgelopen zaterdag meteen ook maar 74 gepakt en dat paste ook gewoon netjes!
  Dus heb afgelopen zaterdag meteen ook maar 74 gepakt en dat paste ook gewoon netjes!

Had pas laarzen nodig, maar met 2 kinderen die alles bij elkaar gillen in zo'n winkel (Eva Lynn begint te krijsen als ze stil staat
  Had pas laarzen nodig, maar met 2 kinderen die alles bij elkaar gillen in zo'n winkel (Eva Lynn begint te krijsen als ze stil staat   
   en Sarah gaat dan uit verveling mee doen
  en Sarah gaat dan uit verveling mee doen   ) had ik er niet zoveel zin in. Heb ze dus voor een uurtje onder gebracht bij mn moeder en ik kwam met 2 paar laarzen thuis
 ) had ik er niet zoveel zin in. Heb ze dus voor een uurtje onder gebracht bij mn moeder en ik kwam met 2 paar laarzen thuis  

*|Scatie schreef:MissF, elke ziekte waar op getest wordt is te behandelen met medicijnen of een dieet.
Juist als je er in een vroeg stadium bij bent, is het nog goed te behandelen. Hierdoor kan hersenbeschadiging voorkomen worden.
Als je er zelf achter moet komen doordat je kindje ziek wordt, ben je vaak al te laat en zijn er al beschadigingen opgetreden.
Daarom lijkt het me gewoon goed dat je je kindje erop laat testen.
Op de site van RIVM is meer informatie te vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten