Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 mar 2005 00:58

BJ schreef:Klachten over wintersporttopic worden voorlopig ook als offtopic gezien, hierover is al duidelijk genoeg geantwoord. Deze maatregel is nodig om ook andere problemen hier aan de orde te kunnen laten komen zonder ze te laten ondersneeuwen.

Precies! Om het nog maar eens iets explicitieter te zeggen: zoals onze sub-forumaanvraag bijvoorbeeld. 8)

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 04 mar 2005 08:38

Ook subforum aanvraag hoort niet in dit topic thuis, maar hier:

http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t=7973

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mar 2005 03:11

Ha, eh.. ja, dat is waar. :) Maar ik bedoelde niet perse de inhoudelijke aanvraag; meer de trage besluitvorming in de hogere regionen. Volgens mij is de termijn namelijk allang verstreken.. verantwoording! :wink:

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 05 mar 2005 10:05

Aragorn schreef:Ha, eh.. ja, dat is waar. :) Maar ik bedoelde niet perse de inhoudelijke aanvraag; meer de trage besluitvorming in de hogere regionen. Volgens mij is de termijn namelijk allang verstreken.. verantwoording! :wink:

er wordt aan gewerkt 8)
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 05 mar 2005 14:25

de heren moderators worden er op gewezen om zich aan hun woord te houden en deze topic te sluiten: http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?p=553498#553498
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 05 mar 2005 14:31

Zeker we (ik) weet ervan. Ik wil nog wel even een zinnetje uit die posting naar voren halen.

henkie schreef:Korte tijd na de reunie die we op 4 maart hopen te houden

Korte tijd houd niet in klokslag 0.00 uur, sluiten dus. Maar niet al te lange tijd erna. Dus niet wanhopen, het komt goed.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 05 mar 2005 14:32

ik vond 14 uur na 4 maart toch best een korte tijd :mrgreen:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 05 mar 2005 20:00

johannes1 schreef:ik vond 14 uur na 4 maart toch best een korte tijd :mrgreen:

|:)| inderdaad! en het tempo waarop dat sub-forum gerealiseerd wordt is echt wel iets bedroevender, dan kan je niet meer van 'binnenkort' spreken... :D
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 07 mar 2005 22:14

BJ schreef:Zeker we (ik) weet ervan. Ik wil nog wel even een zinnetje uit die posting naar voren halen.

henkie schreef:Korte tijd na de reunie die we op 4 maart hopen te houden

Korte tijd houd niet in klokslag 0.00 uur, sluiten dus. Maar niet al te lange tijd erna. Dus niet wanhopen, het komt goed.
Nu nog wintersport 2006 naar de agenda toe :wink: Nu zit ik nl nog naar een min of meer slowchat topic te kijken.

wieb83zd
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor wieb83zd » 10 mar 2005 17:05

Ik wilde dan ook maar gebruik maken van de gelegenheid om de moderators hierin nogmaals ter verantwoording te roepen: Meerdere mensen hebben aangegeven dat ze het topic over wintersport 2006 graag naar agenda of slowchat zien verschuiven.
Ikzelf heb hierover ook een vraag gesteld in het betreffende topic zelf. Nu zag ik tot mijn groote verbazing toen ik ging kijken wat de wintersporters zelf van zo'n verplaatsing zouden vinden, dat heel mijn posting verdwenen was.

Nu gaat het er mij niet zozeer om, dat het topic ook gaat verplaatsen, deze post vraagt meer om een verantwoording van het nu gevoerde beleid. Oftewel in normaal Nederlands: kunnen jullie even uitleggen wat nu de bedoeling is?
Want blijkbaar wordt er wel actief gemodereerd in deze kwestie (kritiek in het topic zelf wordt verwijderd en het verzoek tot verschuiving niet ingewilligd) maar het waarom is nergens duidelijk gemaakt. Een klein beetje vertellen waarom iets gedaan wordt is prettig, dus ik zou zeggen: moderators, ga uw gang :).
Reageren is geen kunst, begrijpen wel.
Afbeelding

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 10 mar 2005 17:13

Daar wil ik graag even op reageren.

Je poste in het wintersporttopic:

wieb83zd schreef:
Omega schreef:Hendrikus kan gerust achterover leunen (dus op dezelfde wijze als hij tijdens de wintersportvakantie regelmatig kennismaakte met de sneeuwvlakte). Zodra we meer weten over de wintersportvakantie 2006, gaat hier een slotje op en starten we deel II.
Eeuuh, dit topic gaat toch al over de refowebwintersportvakantie 2006 :?, naja, tzal wel aan mij liggen.

In ieder geval vind ik dat dit topic in de agenda thuishoort, gewoon omdat het een evenement van formaat is :lol:. Of ik mee kan: ik denk het wel (student, kan dat wel regelen) of ik mee wil weet ik niet, ik ken nou ook weer niet zo heel veel mensen van hier, en het kost me wel een paar duiten zeg. Het zal vast het geld waard zijn, maar ik moet wel zin hebben om het uit te geven :lol:.

Daarna volgende een of twee andere posting. Vervolgens post je inderdaad weer een vraag. Maar deze was dus offtopic, net als bovenstaande (maar ik vond dat je het recht had het een keer aan de orde te stellen). Maar om nu op 1 pagina tweemaal hetzelfde in de groep te gooien was te veel. Dus heb ik de laatste offtopic posting verwijderd.

Wat betreft het wel of niet laten staan van het wintersport 2006 topic is denk ik al voldoende gezegt. Daar ga ik dus nu eerst niet meer op in.

Billekoek
Mineur
Mineur

Berichtdoor Billekoek » 10 mar 2005 17:39

Misschien is het makkelijk als users in een bepaald topic kunnen aangeven wat ze graag veranderd/gewijzigd willen zien.

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 10 mar 2005 17:48

Ik snap de mensen hier niet meer...

Zeuren over een topic in "Refoweb" gedeelte...

Wat maakt het nou uit dat Refoweb Wintersport 2006 daar staat, als het zogenaamd slow chat is dan lees je het toch niet? Het gaat uit van Refoweb dus daarom staat het daar.

Ik weet ook nog wel topics die ik liever ergens anders zou zien omdat "IK" ze slowchat vindt maar dan ga ik daar nog niet over zeuren...

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

Billekoek
Mineur
Mineur

Berichtdoor Billekoek » 10 mar 2005 19:12

vlieger schreef:Ik snap de mensen hier niet meer...

Zeuren over een topic in "Refoweb" gedeelte...

Wat maakt het nou uit dat Refoweb Wintersport 2006 daar staat, als het zogenaamd slow chat is dan lees je het toch niet? Het gaat uit van Refoweb dus daarom staat het daar.

Ik weet ook nog wel topics die ik liever ergens anders zou zien omdat "IK" ze slowchat vindt maar dan ga ik daar nog niet over zeuren...

Goed gezien vlieger!

Mensen die niet weten wat slow chatten is, zijn zo uber-noob 1999 :|

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 10 mar 2005 19:29

Moderators,
ik heb een klacht over mensen die niet lezen. En ik heb een klacht over mensen die wel lezen maar doorzeuren.

Nogmaals, zie voor de plaats van het wintersport-topic de voorgaande posts:

http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?p=549684#549684

http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?p=550448#550448

http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?p=553498#553498

Doe verder geen moeite...het topic blijft staan.

Terug naar “Archief”