Moderator: Moderafo's
Errusthen schreef:
Eerste reactie: Wie zegt dat wij kijven?????? De eerste ruzie tussen mijn ex en ik moet nog steeds komen, zowel in de huwelijkse als na-huwelijkse periode. Jij weet niet waarom wij gescheiden zijn!
Weer een waardeoordeel over een situatie waar je niets van weet. Ja, ik heb het rijden er graag voorover. Het maakt alleen de tijd die ik overhoud met de kinderen drie uur korter in het weekend(er komen twee maaltijden te vervallen in het weekend, die van vrijdagavond en die van zondagmiddag). Het weekend duurt dan wel geteld van vrijdagavond 21.00 uur tot zondagmiddag 12.00 uur. Dat is kort als je van je kinderen houdt, dat doet pijn!

Gemeen vind ik het en achterbaks, 'k heb er geen andere woorden voor! Als je samen wilt scheiden ga je dat dus samen doen en niet zitten wachten om er maar schuldloos uit te komen omdat er dan misschien nog een keer een huwelijk voor je weggelegd is... Zo zit ik helaas niet in elkaar...
) We moesten dus eigenlijk ook nog slaande ruzie maken... Daar hebben we voor gepast.
) want daar hing het uiteindelijk allemaal om Het klinkt niet hard maar meer onvolledig.Het klinkt misschien wel heel hard, maar de enige gronden waar in de bijbel een soort van toestemming voor scheiden word gegeven is als de partner overspel heeft gepleegd,
André schreef:Het klinkt niet hard maar meer onvolledig.Het klinkt misschien wel heel hard, maar de enige gronden waar in de bijbel een soort van toestemming voor scheiden word gegeven is als de partner overspel heeft gepleegd,
Welke zonde is volgens jou groter, in haat met elkaar leven onder 1 dak, of van elkaar scheiden?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten