Moderator: Moderafo's
Bookman schreef:Fly 29 bedankt voor je reactie. Enne gaygames en roze zaterdag horen idd tot het zondige. Maar ik hoop niet dat je daar refo's tegengekomen bent. Ik probeer op te komen voor "de lieden die zuchten"niet voor degenen die zich klakkeloos overgeven aan hun sexuele begeerten. Goed stukkie van jou!
thespiritisinsideus schreef:excuus voor mijn typfout, ik bedoelde uiteraard rpf en niet lpf, chinese uitspraak
en japijo, wat is nu precies je probleem? ik probeer te laten zien hoe liefdeloos er op veel plekken in christelijk nederland gereageerd wordt op homosexualiteit, ik vind dat een kwalijk iets en dat probeer ik dus aan de kaak te stellen. Als je niet tegen een beetje kritiek over je eigen clubje kan, dan ben je hier denk ik aan het verkeerde adres.
Als je niet tegen een beetje kritiek over je eigen clubje kan, dan ben je hier denk ik aan het verkeerde adres.
thespiritisinsideus schreef:het eigen clubje bedoel ik de hele christelijke goegemeente mee
en wat ik bedoel met afvragen of je wel op je plek bent, leek me evident, maar goedAls je niet tegen een beetje kritiek over je eigen clubje kan, dan ben je hier denk ik aan het verkeerde adres.
volgens mij kan het geen kwaad om op het christelijke clubje kritiek te leveren denk ik, in de hoop dat er iets verandert
Ik hoor hier prima thuis op het forum. als je het daar niet mee eens ben, hoepel je zelf maar op!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten