Je heeft het wederom totaal niet begrepen. De voorgaande gespreken, waar jij ook aan deel nam (welk gesprek trouwens niet) ging over mannen en vrouwen en de verhoudingen t.o.v. enz. enz.Marnix schreef:Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
Moderators: Memmem, Moderafo's
Je heeft het wederom totaal niet begrepen. De voorgaande gespreken, waar jij ook aan deel nam (welk gesprek trouwens niet) ging over mannen en vrouwen en de verhoudingen t.o.v. enz. enz.Marnix schreef:Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
Dankjewel voor je antwoord. Dat maakt het plaatje wat completer.benefietdiner schreef:Ik woon hier in/naast een migrantenwijk of multiculturele wijk waar een heel klein deel ook komt die asielzoeker is. laatst genoemde spreek ik hoegenaamd niet, van wegen taal problemen, eerste genoemde veel c.q. dagelijks waarvan 90% islamitisch is. Meer wil ik hier niet over kwijt, ik zal dus ook verder op deze casus niet reageren.
benefietdiner schreef:Er heerst hier bepaald geen reformatorische sfeer, als ik afga op wat Elbert, Marnix, Mortlach en Naamloos naar voren brengen — integendeel zelfs. Ik zeg dit omdat deze personen, net als Erik1960, van mening zijn dat je als christen niet op de PVV kunt stemmen.
benefietdiner schreef:Je heeft het wederom totaal niet begrepen.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten