Mn broer belde net dat Arafat overleden is.
Zal het nu een zooitje worden, dat anderen de macht willen hebben of iets?
Geen idee wat voor invloed dit heeft...
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Tabitha schreef:Hij schijnt inderdaad (nog) niet dood te zijn, ik hoorde net dat Chirac hals over kop naar het ziekenhuis is gegaan om Arafat met een bezoekje te vereren.
Chirac kreeg zeker nog wapengeld van hem..
Optimatus schreef:Ik hoop dat ze M. Abbas tot president kiezen, je weet wel, Abu Mazen. Die is niet zo radicaal. Nu Sharon nog weg, ook vervangen door een coöperatief iemand en we kunnen eens gaan denken aan een oplossing voor dit veel te lang durende en veel te veel mensenlevens kostende conflict.
Collateral schreef:Als er een gematigd iemand aan de macht komt in Palestina die vrede wil stichten, is het dan niet zo dat de Hamas op eigen houtje roet in het eten gaat (of blijft) strooien? En blijven 'we' dan niet aan de gang?
Optimatus schreef:Ik hoop dat ze M. Abbas tot president kiezen, je weet wel, Abu Mazen. Die is niet zo radicaal. Nu Sharon nog weg, ook vervangen door een coöperatief iemand en we kunnen eens gaan denken aan een oplossing voor dit veel te lang durende en veel te veel mensenlevens kostende conflict.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten