Lalage schreef:In het kader van mijn hobby church hoppen... neh valt best mee hoor. Maar ik interesseer me wel voor verschillende kerken en wil er graag eens geweest zijn om te weten waar ik het over heb.
Duz, kan ik misschien een keer met iemand mee naar een gereformeerde gemeente? In Amersfoort of Enschede zou dat kunnen. Er is alleen 1 probleempje: ik heb geen hoed.
Ja hoor, je mag met mij mee. En een hoed kan je altijd bij me lenen, tis meer een baretmuts, een hele hippe

Maar als je gewoon een kijkje kom nemen hoef je geen hoed op hoor, pas als je echt vaker met regelmaat wil komen. Tenzij je het prettig vind om je eventjes aan te apssen.
Tis alleen erg ver weg he voor jou.
Ik heb ook nog een lijstje met kerken die ik nog een keer van binnen wil zien. Binnenkort ga ik voor het eerst naar de Geref. Vrijgemaakte kerk.
Kunnen we geen refowebelkaarskerkintroductieproject opstarten? Dat lijkt me een nobel initiatief. Spreek je een data af, mogen refowebbers zich opgeven en dan ga je die groep naar jou gemeente. En na de kerkdienst een diepzinnige gesprek.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King