ze wil niets van mij aannemen ?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

denon
Verkenner
Verkenner

ze wil niets van mij aannemen ?

Berichtdoor denon » 02 okt 2007 20:43

.
Laatst gewijzigd door denon op 03 okt 2007 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 02 okt 2007 20:53

Heb je haar weleens gevraagd warom ze niets van je wil hebben? En dan doorvragen na: is niet nodig?

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 02 okt 2007 21:10

Als vrouwen 'nee' zeggen bedoelen ze: 'ja'.. :wink:

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 02 okt 2007 21:12

jamillah schreef:Als vrouwen 'nee' zeggen bedoelen ze: 'ja'.. :wink:

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH is dat het. Dat ik dat hier nou juist moet lezen ...... Kan ik net nog wat regelen voordat we 10 jaar getrouwd zijn :idea:

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 02 okt 2007 21:13

Niet altijd, Jamillah, dat is te makkelijk gezegd.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 02 okt 2007 22:15

Hippieblijhoofd schreef:Niet altijd, Jamillah, dat is te makkelijk gezegd.

Je moet het vooral serieus nemen wat ik zeg. Dat helpt enorm 8)

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 02 okt 2007 22:29

Precies, soms bedoelen ze misschien.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 02 okt 2007 23:37

Machiavelli schreef:
Precies, soms bedoelen ze misschien.

Of: ik weet het niehiet...

denon
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor denon » 03 okt 2007 07:16

Memmem schreef:Heb je haar weleens gevraagd warom ze niets van je wil hebben? En dan doorvragen na: is niet nodig?

ze wil niet afhankelijk zijn , want stel dat het uitgaat !? ws is het angst ?

Jaël
Mineur
Mineur

Berichtdoor Jaël » 03 okt 2007 07:23

denon schreef:
Memmem schreef:Heb je haar weleens gevraagd warom ze niets van je wil hebben? En dan doorvragen na: is niet nodig?

ze wil niet afhankelijk zijn , want stel dat het uitgaat !? ws is het angst ?

Dan geef je toch iets wat niet duur is, zeker als het voor haar verjaardag is, dan lijkt het mij vervelend om met niets aan te komen. Waarschijnlijk vindt ze het wel leuk. Tenminste als ik zo naar de redenen kijk die jij aangeeft.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 03 okt 2007 07:30

Dat ze niet wil dat jij alles voor haar betaalt kan ik me goed voorstellen, zeker als je net samen bent. Waarom zou dat ook moeten? Tenzij jij echt iets voor haar regelt of zo, weet ik veel, concertkaartjes reserveert en haar dan meeneemt. En met een verjaardag, tsja, ik vond en vind het altijd erg leuk om iets liefs te krijgen ;) Volgens mij moet je gewoon vragen waarom ze dat zegt, ga gewoon gesprek erover aan, praat overal over!

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 03 okt 2007 08:03

jamillah schreef:

Je moet het vooral serieus nemen wat ik zeg. Dat helpt enorm 8)

O 8-[

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: ze wil niets van mij aannemen ?

Berichtdoor Marnix » 03 okt 2007 08:21

denon schreef:Sinds enkele maanden heb ik een vriendin, probleem is (voor zover je dit een probleem kunt noemen ), ze wil niet dat ik dingen betaal ed , als we ergens heen gaan wil ik betalen , nee , zegt ze , ik betaal mn eigen deel en jij het jouwe , klinkt stom maar ik heb dan het idee dat ik met tante op stap ben ipv mn vriendin , op zich maak ik er geen probleem van maar het steekt me soms toch ,
Straks is ze jarig en ook nu wil ze niks van me hebben , nee hoeft niet ed. Wat kan ik het beste doen ? juist wel iets geven ? of gewoon helemaalniets doen ?
Ik wil haar zo graag iets tastbaars geven , om onze liefde te bezegelen zeg maar .
Misschien vinden anderen dat onnozel maar zo steek ik nu eenmaal in elkaar .

Wat dat betalen betreft, misschien is haar vrouwbeeld wat moderner dan dat van jou. Blijkbaar heb jij het idee dat je als man de etentjes enzo betaalt. Vroeger ging dat zo, was dat gewoon en vond men dat prima. Maar tegenwoordig is dat vaak niet meer zo. Als ik alles voor mijn vriendin zou betalen zou ze dat helemaal niet leuk vinden.

Veel vrouwen gaan zich dan schuldig voelen en afhankelijk en een soort van verplicht (voor wat hoort wat). De moderne vrouw wil zelfstandig zijn en niet in dit soort zaken afhankelijk van haar vriend. Wake up. De tijd dat mannen geld verdienden en vrouwen koekjes bakten is voorbij. En terecht, de tijd dat de man opleidingen deed en geld verdiende etc. en de vrouwen niet is immers ook voorbij. Accepteer dat en laat haar gewoon de helft van jullie etentje betalen, zo vreemd is dat niet.

Dat ze niks voor haar verjaardag wil is een wat vreemder verhaal, misschien heeft ze het "moderne-vrouw-syndroom" in ietwat extremere mate, maar daar moet je je dan niet teveel van aantrekken. Wees origineel en koop wat leuks/moois van haar.... Zeg dat je toch wat hebt gekocht omdat je veel van haar houdt en ze een kadootje verdient. Ze kan toch moeilijk een uiting van je liefde afwijzen? Maak er niet een te duur kado van (of een kado waarvan ze denkt dat het heel duur is) want dan krijgt ze misschien wel weer een schuldgevoel ofzo. Hou het gewoon een beetje eenvoudig maar wel leuk.

En bekijk het positief, het is wel goed voor je portemonnee toch? :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

zomaar
Mineur
Mineur

Berichtdoor zomaar » 03 okt 2007 08:28

Dat ze wil dat jij niet alles betaalt kan ik me iets bij voorstellen, maar voor d'r verjaardag zal ik toch zeker wel wat geven. Een mooie bos rozen kan volgens mij niet zo verkeerd. Misschien niet het origineelste cadeau maar toch nog altijd erg leuk om te krijgen (mijn ervaring).

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 okt 2007 09:27

Wel cadeautje kopen voor haar verjaardag hoor! En dat ook volhouden, mijn man zegt tegenwoordig altijd dat hij niet weet wat hij moet kopen en dan moet ik zelf maar wat verzinnen :-S Het is altijd leuk als je een cadeautje krijgt waarvan je ziet dat de ander moeite heeft gedaan om iets voor je uit te zoeken. Dat heeft niets met de prijs te maken.

Maar voor de rest kun je de kosten van jullie uitjes gerust delen. Helemaal als je allebei ongeveer even arm of rijk bent!

Terug naar “Archief”