Waar denken jullie aan bij bindingsangst? (en verlatingsangst) Wie heeft er ervaring mee?
.....
Moderator: Moderafo's
Ja, dat is een herkenningspunt van bindingsangst. Ik denk niet dat je er zelf vanaf kan helpen maar dat je echt iemand van professionele aard nodig heb om je er vanaf te helpen. Het is iig belangrijk dat de mensen om je heen (je eventuele vriend ook) je ruimte geven om aan iets te wennen en je gewoon op je gemak te laten voelen. Jij hebt gewoon langer te tijd nodig om aan iets te wennen. En natuurlijk: postief blijven denken!! Ik hoop dat ik je hier mee kan helpen.JialiKelly schreef:Ehm, volgens mij heb ik een soort van bindingsangst.. (eerste keer dat ik dit zo uitspreek hoor)
Ik vind alles leuk en aardig, tot het moment dat ik me realiseer dat ik ergens aan vast ga zitten, dan word ik gek en ren hard weg. (figuurlijk dan)
Invincible schreef:JialiKelly schreef:Ik vind alles leuk en aardig, tot het moment dat ik me realiseer dat ik ergens aan vast ga zitten, dan word ik gek en ren hard weg. (figuurlijk dan)
Me too![]()
Maar beschouw het niet echt als probleem ofzo.
JialiKelly schreef:Invincible schreef:JialiKelly schreef:Ik vind alles leuk en aardig, tot het moment dat ik me realiseer dat ik ergens aan vast ga zitten, dan word ik gek en ren hard weg. (figuurlijk dan)
Me too![]()
Maar beschouw het niet echt als probleem ofzo.
Nee, ik beschouw het ook absoluut nog niet als een probleem. Maar misschien over 10 jaar wel, who knows![]()
En soms het is gewoon irritant, dat je op een bepaald punt ofzo ineens het gevoel krijgt dat je een grens over bent gegaan, en dat je dan zo snel mogelijk weer terug moet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten