Volgens mij is het het beste om af te wachten tot kinderen het zelf aangeven, dan zijn ze er aan toe. Of ze moeten al echt te oud worden natuurlijk, maar zolang Jurian er nog niet aan toe is, vind ik het onnodig. Mijn moeder vertelde toevallig dat mijn zus 2,5 was, en een vriendinnetje op het toilet zag plassen. Toen opeens kwam ze binnen en zei:'Ik wil ook geen luier meer om.' Mijn moeder legde uit dat ze dan wel op de wc moet plassen, en dat wilde ze. En het is nooit fout gegaan, ook niet 's nachts.
Zoiets zou ik wel willen

Dus ik wacht maar af.
Ik heb net leuke schoenen voor Jurian gekocht. Zijn goede schoenen maat 22 zijn echt te krap, nu had hij nog wel oudere die hij van mijn neefje had gekregen, maat 22, maar die zijn een beetje afgetrapt. Zijn goeie schoenen had ik in het najaar al in de aanbieding gekocht, en nu dus weer aanbieding schoenen

Dan zijn goede schoenen tenminste betaalbaar. En voorlopig kan hij erop lopen, maat 24. Grijze, passen mooi bij zijn jas. Voor echt midden zomer zijn ze natuurlijk niet handig, maar dan koop ik wel weer iets goedkopers.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...