Moderators: johannes1, Moderafo's
Wilsophie schreef:http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenland/article/detail/3619355/2014/03/20/Leider-omstreden-antihomokerk-overleden.dhtml
Ik droomde dat deze man er niet meer was.
Een land met driehonderdtwintigmiljoen inwoners veroordeel jij op basis van de mening van een sekte van tachtig man? Lol.mealybug schreef:Je zal er maar wonen, in dat knotsgekke land.
Jvslooten schreef:Een land met driehonderdtwintigmiljoen inwoners veroordeel jij op basis van de mening van een sekte van tachtig man? Lol.
Jvslooten schreef:Een land met driehonderdtwintigmiljoen inwoners veroordeel jij op basis van de mening van een sekte van tachtig man? Lol.
Jvslooten schreef:Nee, dan Zuid-Afrika. Kampt al tientallen jaren met een aids- en malaria epidemie, en ondanks het extreem hoge geboortecijfer en de immigratie van massa's bejaarde Europeanen daalt het bevolkingscijfer al jaren. Dit schitterende land staat tevens in de top van meest criminele landen ter wereld, worden 60 mensen per dag vermoord en vinden er ieder jaar 50.000 geregistreerde verkrachtingen plaats.. het werkelijke cijfer ligt natuurlijk een stukkie hoger. Om over corruptie, economische tegenslag en racisme maar te zwijgen.
Bambi schreef:Dit droomtopic is verzand in een nachtmerrie................
Oh, 'het valt allemaal wel mee hoor'? Eerst vraag je mij om de statistieken er op na te slaan en vervolgens kom je zelf met een interview in een reclameblad van iemand die nog geen negen maanden in Kaapstad woont? Hoe ironisch. Had ik al verteld trouwens dat er in het fantastische zuid-Afrika nog steeds ettelijke kinderen in de basischoolleeftijd leven die niet naar school kunnen? Anno 2014?
Wij hebben zeer goede banden met onze zusterkerk in Zuid-Afrika, die Gereformeerde kerke in Suid-Afrika. Bedoel je dat?mealybug schreef:Je weet de houding van je eigen kerk nog wel toch wat betreft hun zustergemeenten hier, een paar decenia geleden?
Jvslooten schreef:Wij hebben zeer goede banden met onze zusterkerk in Zuid-Afrika, die Gereformeerde kerke in Suid-Afrika. Bedoel je dat?
Hey, niet iedereen heeft een Digibronplusabonnement hé!mealybug schreef:Goed zo!
Nu nog het stukje lezen uit RD wat ik eerder quote.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten