Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

naamloos
Generaal
Generaal

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor naamloos » 08 mar 2014 01:36

Ik droomde dat ik niet kon slapen, en toen werd ik wakker en was het ook zo :( :( :(
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 21 mar 2014 18:58

Tja, waar ging het vannacht nou eigenlijk precies over? In ieder geval werd er een bepaalde afstand naar huis afgelegd. Ik deed dat per fiets vanuit Gouda. Maar het opmerkelijke is dat het dacht ik over een woon-werkafstand ging, terwijl ik niet in Gouda werk.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 22 mar 2014 13:46

Ik weet het allemaal niet zo precies meer, maar er werden afstanden afgelegd, en ik kwam op een gegeven moment wat familie tegen, w.o. mijn oom van de overkant van de Atlantische Oceaan, en een tante die in werkelijkheid al een paar jaar overleden is (sic!).
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 22 mar 2014 15:49

Ik droomde dat mijn zoon de heer Wilders vertegenwoordigde in de rechtbank, nadat hij aangeklaagd was door dat stelletje hypocrieten in Den Haag voor zijn recente uitspraak over Marokkanen . Gelukkig werd hij vrijgesproken door de rechter.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 22 mar 2014 16:35

Wilsophie schreef:http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenland/article/detail/3619355/2014/03/20/Leider-omstreden-antihomokerk-overleden.dhtml

Ik droomde dat deze man er niet meer was.

Je zal er maar wonen, in dat knotsgekke land.

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 22 mar 2014 16:46

mealybug schreef:Je zal er maar wonen, in dat knotsgekke land.
Een land met driehonderdtwintigmiljoen inwoners veroordeel jij op basis van de mening van een sekte van tachtig man? Lol.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 22 mar 2014 16:52

Jvslooten schreef:Een land met driehonderdtwintigmiljoen inwoners veroordeel jij op basis van de mening van een sekte van tachtig man? Lol.

Ga je maar eens in wat statistieken verdiepen.
vooral gevangenen, wapenbezit, psychopaten en zelfmoorden door veteranen.
In vele staten is trouwen met je huisdier en sex met dieren toegestaan, moet je maar voor de volgende keer bewaren, anders wordt het teveel.

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 22 mar 2014 18:34

Nee, dan Zuid-Afrika. Kampt al tientallen jaren met een aids- en malaria epidemie, en ondanks het extreem hoge geboortecijfer en de immigratie van massa's bejaarde Europeanen daalt het bevolkingscijfer al jaren. Dit schitterende land staat tevens in de top van meest criminele landen ter wereld, worden 60 mensen per dag vermoord en vinden er ieder jaar 50.000 geregistreerde verkrachtingen plaats.. het werkelijke cijfer ligt natuurlijk een stukkie hoger. Om over corruptie, economische tegenslag en racisme maar te zwijgen.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 22 mar 2014 18:37

Jvslooten schreef:Een land met driehonderdtwintigmiljoen inwoners veroordeel jij op basis van de mening van een sekte van tachtig man? Lol.

Kun je nagaan dat het op zo een getal al opvalt, laat staan op een gemeenschap van 20.000 inwoners want dan vallen 80 man nog veel meer op.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 22 mar 2014 21:04

Jvslooten schreef:Nee, dan Zuid-Afrika. Kampt al tientallen jaren met een aids- en malaria epidemie, en ondanks het extreem hoge geboortecijfer en de immigratie van massa's bejaarde Europeanen daalt het bevolkingscijfer al jaren. Dit schitterende land staat tevens in de top van meest criminele landen ter wereld, worden 60 mensen per dag vermoord en vinden er ieder jaar 50.000 geregistreerde verkrachtingen plaats.. het werkelijke cijfer ligt natuurlijk een stukkie hoger. Om over corruptie, economische tegenslag en racisme maar te zwijgen.

Valt allemaal wel mee hoor, ;-)

http://www.kaapstadmagazine.nl/intervie ... 6_22_19162

Oh en wat betreft je opmerking over racisme, eat this;
http://overcomingapartheid.msu.edu/unit.php?id=65-24E-5
Zoek het woord calvinist, bijna halverwege.

Geen enkel europees land in koloniaal afrika destijds heeft iets dergelijks toegepast op de oorspronkelijke bevolking, behalve die fijne calvinisten hier.
Je weet de houding van je eigen kerk nog wel toch wat betreft hun zustergemeenten hier, een paar decenia geleden?

Bambi

Berichtdoor Bambi » 22 mar 2014 22:16

Dit droomtopic is verzand in een nachtmerrie................ <:0

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 22 mar 2014 22:17

Bambi schreef:Dit droomtopic is verzand in een nachtmerrie................ <:0

Jaha, tijd om wakker te worden !

Maar goed, terug dan maar on topic naar de kolder van de dromen die bedrog zijn.

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 22 mar 2014 23:33

mealybug schreef:Valt allemaal wel mee hoor, ;-)

http://www.kaapstadmagazine.nl/intervie ... 6_22_19162
Oh, 'het valt allemaal wel mee hoor'? Eerst vraag je mij om de statistieken er op na te slaan en vervolgens kom je zelf met een interview in een reclameblad van iemand die nog geen negen maanden in Kaapstad woont? Hoe ironisch. Had ik al verteld trouwens dat er in het fantastische zuid-Afrika nog steeds ettelijke kinderen in de basischoolleeftijd leven die niet naar school kunnen? Anno 2014?

mealybug schreef:Je weet de houding van je eigen kerk nog wel toch wat betreft hun zustergemeenten hier, een paar decenia geleden?
Wij hebben zeer goede banden met onze zusterkerk in Zuid-Afrika, die Gereformeerde kerke in Suid-Afrika. Bedoel je dat?

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 23 mar 2014 07:35

Jvslooten schreef:Wij hebben zeer goede banden met onze zusterkerk in Zuid-Afrika, die Gereformeerde kerke in Suid-Afrika. Bedoel je dat?

Goed zo!
Nu nog het stukje lezen uit RD wat ik eerder quote.

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 23 mar 2014 09:12

mealybug schreef:Goed zo!
Nu nog het stukje lezen uit RD wat ik eerder quote.
Hey, niet iedereen heeft een Digibronplusabonnement hé! :wink:

Terug naar “Slow Chat”