Moderator: Moderafo's
rafaell schreef:Zoals ik zeg, het is geen pb. Bovendien vind ik dat de leiding toch wel even kan communiceren als je een van de meest getrouwe bezoekers een ban geeft.
RefoWeb ontzegt een lid toegang tot het forum wanneer sprake is van het misbruiken van Gods naam, het moedwillig verzieken van het forum of het ondanks waarschuwingen herhaaldelijk overtreden van de regels. Hierover wordt alleen met de betreffende persoon overlegd. Buitenstaanders weten immers niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld.
Moderators zijn vrijwilligers die zonder enige vergoeding veel tijd in Refoweb steken. Zonder hen is het onderhouden van het forum niet mogelijk. We vragen iedereen om daar dan ook rekening mee te houden. Accepteer een beslissing gewoon en ga daar niet over lopen mekkeren.
Gerdien B. schreef:Dat is iets waar Aragorn en Henkie zelf over moeten mailen met elkaar. Ze kennen elkaar u toch al lang genoeg om hier samen normaal over te kunnen praten.
@ Rafaell.... probeer je opvliegers in bedwang te houden jongen
Ik kreeg zelf pas ook een pb met als dank; ''voor je excuses'' en als steek onder water; ''Bepaar me voortaan dit gedoe''. Worden er publieklijk geen excuses aanvaard? Is dat te min? En waarom moet er altijd nog even een rotopmerking achteraan? Dat is toch geen gelijkwaardige communicatie?
Ik begrijp dat de heren liever in het openbaar discussieren dan een mail terug te sturen? Ik heb in ieder geval nog niets zien binnenkomen. In het verleden leek het nooit aan enige assertiviteit te ontbreken.
Dat mag je uitleggen als een vraag om je voortaan te gedragen op het forum. Ook mag je er uit afleiden dat dit mij veel tijd kost, en derhalve ten koste gaat van Refoweb, en dat ik daar bepaald niet geamuseerd door ben. Ik zal het wat explicieter zeggen in het vervolg.
topkok schreef:als er ooit nog een troffee voor beste doorzeiker moet worden uitgereikt moeten ze hier maar even zoeken.. kom op man.. je komt hier toch voor je plezier en als je zo graag met Ara wil praten ga ff naar hem toe en doe en biertje samen.. geen mod die je daarvan af houd!!
Hippieblijhoofd schreef:En, een ban voor onbepaalde tijd vind ik niet kunnen. Misschien is het gewoon refoweb-beleid, dan kan ik er weinig aan doen natuurlijk, maar ik vind het heel bizar. Tegen een crimineel zeg je over het algemeen ook niet: je gaat de gevangenis in en wij bepalen wel wanneer je je goed genoeg gedraagt om er weer uit te kunnen. Ja.. er zijn vast gevangenissen waar het er zo aan toe gaat. Maar niet in een gecultiveerde samenleving.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 33 gasten