kamille1984 schreef:Nina87 schreef:Saartje, ik vind het enorm bijzonder dat jullie dit gaan doen! Veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie een mooie tijd tegemoet gaan met dit kindje!
Moderator: Moderafo's
kamille1984 schreef:Nina87 schreef:Saartje, ik vind het enorm bijzonder dat jullie dit gaan doen! Veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie een mooie tijd tegemoet gaan met dit kindje!
kwebbel schreef:kamille1984 schreef:Nina87 schreef:Saartje, ik vind het enorm bijzonder dat jullie dit gaan doen! Veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie een mooie tijd tegemoet gaan met dit kindje!
saartje schreef:bedankt voor de reacties! We vinden het zelf ook bijzonder dat we voor dit meisje MOGEN zorgen!
kwebbel schreef:kamille1984 schreef:Nina87 schreef:Saartje, ik vind het enorm bijzonder dat jullie dit gaan doen! Veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie een mooie tijd tegemoet gaan met dit kindje!
Galateia schreef:Heerlijk, zo'n antwoord!![]()
Gisteren nog kwam er een wildvreemde vrouw naar me toe in de winkel. Zegt ze met een heel ernstig gezicht: "Hij is bruin."
Mijn antwoord met een heel geschrokken gezicht: "Echt waar?"
Gekke mensen.
Laatst vroeg er iemand, of hij misschien iets had, omdat een vriendin van haar dochter en dan die haar buurvrouw (ofzo) een kindje uit China had en die miste een onderarm. Ik keek haar heel indringend aan en zei: "Ja, hij heeft geen hart." En ben verder gelopen.
Mensen kunnen echt rare dingen vragen.
Galateia schreef:Zij: "Ja, maar ik dacht, omdat hij niet echt van jezelf is..."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten