Napoleon schreef:ja, of de cassiere in de supermarkt een rood hoofd bezorgen
hmm is niet echt heel leuk......
ik was bediende aan de benzinepomp.... kwam een jongenmij uit vragen, komt net me baas aan, meer klanten, sta k daar met een rooie kop

Moderator: Moderafo's
tinos schreef:Napoleon schreef:ja, of de cassiere in de supermarkt een rood hoofd bezorgen
ja das leuk!! neem voor de gein eens een fototoestel mee naar de supermarkt en zet de cassiere eens op de foto, reken maar dat je schik hebt
Boekenlezer schreef:Eigenlijk wel jammer, dat je niet snel wat krijgt in zo'n situatie. Want er lopen daar toch bovengemiddeld veel dames rond die de moeite van het zien waard zijn!![]()
En in de omgevingen waar je sneller wat krijgt zijn weer minder spannende vrouwen. Sterker nog, daar missen ze zelfs nogal eens jammerlijk!(Wetten van Murphy?)
Nou praat ik hier wel erg vanuit de eerste indruk overigens.
Wie weet hoe veel cassieres wel tegenvallen als je ze echt leert kennen. Dat weet je ook weer niet.
Echt verliefd word ik nooit van een uiterlijk, maar van een karakter. (En een mooi uiterlijk waar je flink van gaat kwijlenkom je vaker tegen dan een karakter waar je stapel-dol-verliefd
op wordt.)
Napoleon schreef:hm, een van de redenen waarom ik supermarkten o.i.d. wel geschikte plaatsen vind om te flirten, is omdat het duidelijk is dat het een eenmalige ontmoeting is (of wellicht een paar keer), maar de mogelijkheid op verder contact is bijna niet aanwezig, vandaar dat het voor beide partijen ook duidelijk is dat er niets achter gezocht moet worden (of je moet van die kansloze pubers hebbenmaar die vallen toch meestal niet op mij
).
Napoleon schreef:met mensen die ik regelmatig spreek, en ook goed ken, ben ik wat voorzichtiger, omdat je dan vrij snel in ongewenste situaties kan verzeilen (voorbeeld Hananja, ofzo)
Boekenlezer schreef:Ik vind flirten e.d. eigenlijk pas leuk worden als er mogelijkheid in zit tot meer dan het flirten alleen. Als het dus ook kan overgaan in een echt contact, en de verdere climax. Dan is het pas echt spannend.
Als ik weet dat er toch verder niks uit volgt, dan zegt het mij ook bar weinig. Het zal wel mijn nuchtere realiteitszin zijn waardoor ik dat zo beleef.
Napoleon schreef:ja, of de cassiere in de supermarkt een rood hoofd bezorgen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten