Flirten

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 apr 2005 09:53

Napoleon schreef:ja, of de cassiere in de supermarkt een rood hoofd bezorgen :D

hmm is niet echt heel leuk......

ik was bediende aan de benzinepomp.... kwam een jongenmij uit vragen, komt net me baas aan, meer klanten, sta k daar met een rooie kop :oops:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 15 apr 2005 10:11

tinos schreef:ja das leuk!! neem voor de gein eens een fototoestel mee naar de supermarkt en zet de cassiere eens op de foto, reken maar dat je schik hebt :D

Dat noem ik dan weer geen flirten,
maar irritant zijn.

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 15 apr 2005 10:29

AikonGirl schreef:
tinos schreef:ja das leuk!! neem voor de gein eens een fototoestel mee naar de supermarkt en zet de cassiere eens op de foto, reken maar dat je schik hebt :D

Dat noem ik dan weer geen flirten,
maar irritant zijn.

ligt er aan hoe je het brengt ;)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 15 apr 2005 16:24

tinos schreef:

ja das leuk!! neem voor de gein eens een fototoestel mee naar de supermarkt en zet de cassiere eens op de foto, reken maar dat je schik hebt :D

Cassieres van de supermarkt... daar zitten genoeg knappe dames tussen!
En flirten kunnen sommigen ook!

Ik herinner me nog wel, het is onderhand al meer dan 10 jaren geleden. Toen was er in de supermarkt waar ik regelmatig heen ging een cassiere... mooi joh! Echt, onbeschrijfelijk! Echt zo'n meisje die alle andere schoonheden gewoon doodleuk verslaat.
Op een keer rekende ik bij haar af. Dan heb je afgerekend, en dan groet je elkaar nog even. Toen zei ze verbaal helemaal niks terug, maar ze keek me aan met een gezicht dat boekdelen sprak! (Non-verbaal zei ze dus wel degelijk wat terug!) Van die prachtige fonkelende oogjes. Flirten dus!
Tja, je kunt leuke dingen met ze beleven soms.

Maar dat ik met een cassiere ooit wat gekregen heb... nee, daar is het nog nooit van gekomen. Een winkel is er daar ook de omgeving niet voor. (Tenminste... voor mij dan. Misschien zijn anderen daar handiger in dan ik.) Wil je echt een beetje contact krijgen met een (spannende) dame, dan heb ik toch wel behoefte aan enige regelmaat in het contact op gewone basis. Dus bijvoorbeeld beiden lid zijn van een club waar je elkaar ontmoet, en waar ook gelegenheid is om de ander eens te vragen hoe het gaat en zo. Of iemand bij je in de kerk. Dan wil er inderdaad soms meer van komen. Maar voor winkels heb ik allang zoiets van: ik kom daar om boodschappen te doen, en niet om een meisje te krijgen. Dus ik bekijk dat nuchter.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 15 apr 2005 16:30

ben met je eens, je zal niet snel wat met een cassiere krijgen op die manier niet tenminste.. daarom is dat ook de plek bij uitstek om onschuldig te flirten

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 15 apr 2005 17:17

Eigenlijk wel jammer, dat je niet snel wat krijgt in zo'n situatie. Want er lopen daar toch bovengemiddeld veel dames rond die de moeite van het zien waard zijn! :(
En in de omgevingen waar je sneller wat krijgt zijn weer minder spannende vrouwen. Sterker nog, daar missen ze zelfs nogal eens jammerlijk! :( (Wetten van Murphy?)

Nou praat ik hier wel erg vanuit de eerste indruk overigens.
Wie weet hoe veel cassieres wel tegenvallen als je ze echt leert kennen. Dat weet je ook weer niet.
Echt verliefd word ik nooit van een uiterlijk, maar van een karakter. (En een mooi uiterlijk waar je flink van gaat kwijlen :shock: kom je vaker tegen dan een karakter waar je stapel-dol-verliefd :8> op wordt.)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 15 apr 2005 17:54

Boekenlezer schreef:Eigenlijk wel jammer, dat je niet snel wat krijgt in zo'n situatie. Want er lopen daar toch bovengemiddeld veel dames rond die de moeite van het zien waard zijn! :(
En in de omgevingen waar je sneller wat krijgt zijn weer minder spannende vrouwen. Sterker nog, daar missen ze zelfs nogal eens jammerlijk! :( (Wetten van Murphy?)

Nou praat ik hier wel erg vanuit de eerste indruk overigens.
Wie weet hoe veel cassieres wel tegenvallen als je ze echt leert kennen. Dat weet je ook weer niet.
Echt verliefd word ik nooit van een uiterlijk, maar van een karakter. (En een mooi uiterlijk waar je flink van gaat kwijlen :shock: kom je vaker tegen dan een karakter waar je stapel-dol-verliefd :8> op wordt.)

ga eens een maandje vakkenvullen dan weet je het gelijk :D:D:D

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 15 apr 2005 18:00

misschien is het dan een idee om in een supermarkt te gaan werken als zaterdagbaantje ofzo ;)

Maar even ontopic:
Ik ben het met de meeste posters eens dat onschuldig flirten heel leuk kan, maar dat je er idd wel heel erg mee uit moet kijken, ookal lijkt de persoon waarmee je flirt het ook helemaal niet serieus te nemen en het met meer meiden te doen.
Ik heb zelf meegemaakt dat ik op een festival medewerker was (de mensen die me een beetje kennen weten wel welk festival dat is) en dat in ons team ook een jongen zat die ook nogal flirtte.. ik had m heel duidelijk gemaakt dat ik al verkering had en er echt niet op zat te wachten verkering met hem te krijgen ofzo, maar ja, ach, hij deed het ook wel bij andere meisjes... alleen ietsjes meer bij mij.
Na het festival hielden we gewoon nog contact, net zoals ik bij veel meer mensen deed. Wat ik wel opvallend vond was dat hij elk msn gesprek afsloot met HVJ, maar ja, daar zoek je dan niet echt heel erg veel achter. Tot ik op een gegeven moment het toch wel heel erg opvallend begon te vinden. Toen vroeg ik hem toch maar een keer op de man af of hij nou verliefd op me was ofzo.. Zijn antwoord daarop was dat het niet zo was. Dat was voor mij een hele geruststelling... Tot het dus uit ging met mijn toenmalige vriend (voor de duidelijkheid: dit was een maand of 4 na het festival). Toen ik hem vertelde dat het uit was zei hij een kleine 2 dagen nadat hij het wist (een week nadat het uit was!!!!!) dat hij toch wel verliefd op me was en dat hij dat dus al vanaf het festival was.... :?
Die jongen had het dus 4 maanden uitgehouden verliefd te zijn terwijl hij wist dat ik verkering had :shock: , daarom had hij het eerder ook niet durven te zeggen....
Wat dus voor mij leek op onschuldig flirten heeft bij hem enrom veel losgemaakt.
(voor hem werd het allemaal nog een stuk pijnlijker toen ik hem afwees en een kleine 2 weken daarna verliefd werd op iemand anders, maar dat is een ander verhaal en doet nu niet echt ter zake)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 15 apr 2005 18:26

tinos schreef:ga eens een maandje vakkenvullen dan weet je het gelijk :D:D:D

Hahaha, ik ben nog niet eens binnen en ze lachen al om mijn leeftijd, de personen die mij moeten aannemen! :lol:

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 15 apr 2005 18:32

Boekenlezer schreef:
tinos schreef:ga eens een maandje vakkenvullen dan weet je het gelijk :D:D:D

Hahaha, ik ben nog niet eens binnen en ze lachen al om mijn leeftijd, de personen die mij moeten aannemen! :lol:

idd, vrij kansloos :D ik was 18 toen werd k al te duur..

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 15 apr 2005 18:48

Wat een mentaliteit! Wel mooie meiden in de winkel willen hebben, maar nauwelijks geld willen betalen.
Nou, dan zoeken ze het maar mooi zonder mijn hulp uit. [-( Bovendien vind ik werken en me met dames bezighouden toch al geen combinatie. Ik kan maar één ding tegelijk.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 15 apr 2005 19:32

hm, een van de redenen waarom ik supermarkten o.i.d. wel geschikte plaatsen vind om te flirten, is omdat het duidelijk is dat het een eenmalige ontmoeting is (of wellicht een paar keer), maar de mogelijkheid op verder contact is bijna niet aanwezig, vandaar dat het voor beide partijen ook duidelijk is dat er niets achter gezocht moet worden (of je moet van die kansloze pubers hebben :P maar die vallen toch meestal niet op mij :D ).

met mensen die ik regelmatig spreek, en ook goed ken, ben ik wat voorzichtiger, omdat je dan vrij snel in ongewenste situaties kan verzeilen (voorbeeld Hananja, ofzo :D )
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 15 apr 2005 20:35

Napoleon schreef:hm, een van de redenen waarom ik supermarkten o.i.d. wel geschikte plaatsen vind om te flirten, is omdat het duidelijk is dat het een eenmalige ontmoeting is (of wellicht een paar keer), maar de mogelijkheid op verder contact is bijna niet aanwezig, vandaar dat het voor beide partijen ook duidelijk is dat er niets achter gezocht moet worden (of je moet van die kansloze pubers hebben :P maar die vallen toch meestal niet op mij :D ).

Ik vind flirten e.d. eigenlijk pas leuk worden als er mogelijkheid in zit tot meer dan het flirten alleen. Als het dus ook kan overgaan in een echt contact, en de verdere climax. Dan is het pas echt spannend.
Als ik weet dat er toch verder niks uit volgt, dan zegt het mij ook bar weinig. Het zal wel mijn nuchtere realiteitszin zijn waardoor ik dat zo beleef.

Napoleon schreef:met mensen die ik regelmatig spreek, en ook goed ken, ben ik wat voorzichtiger, omdat je dan vrij snel in ongewenste situaties kan verzeilen (voorbeeld Hananja, ofzo :D )

:lol:

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 15 apr 2005 20:40

Boekenlezer schreef:Ik vind flirten e.d. eigenlijk pas leuk worden als er mogelijkheid in zit tot meer dan het flirten alleen. Als het dus ook kan overgaan in een echt contact, en de verdere climax. Dan is het pas echt spannend.
Als ik weet dat er toch verder niks uit volgt, dan zegt het mij ook bar weinig. Het zal wel mijn nuchtere realiteitszin zijn waardoor ik dat zo beleef.

misschien komt het omdat ik de laatste 2 jaar daar niet zo'n behoefte aan had (aan een "verdere climax"), dan moet je toch wat, om te weten hoe je in de markt ligt :)
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 15 apr 2005 21:47

Dat is idd humor.. vooral als diegene die de cassiere een rood hoofd probeert te bezorgen weg is, wat wordt hij dan "uitgelachen.." (toelachen zonder medeweten mag je het ook noemen) Ik werk zelf in een bakkerswinkel, waar zulke taferelen ook wel eens voorkomen, het prachtigst is het dan als de flirter zelf met een rood hoofd de winkel uitgaat.. wat een plezier kun je dan hebben!! :mrgreen: :oops: :mrgreen:

Terug naar “Archief”