Berichtdoor Yaron E. » 21 jun 2003 22:46
[quote="BJ"]Andere vergelijking. Jij komt uit Amsterdam. En besluit opeens in een dorp in Groningen te gaan wonen. Want dat wordt dan meer een stuk Amsterdam. De bevolking in het Groningse dorpje heeft niet tegen je, zolang je in Amsterdam woont. Zelfs als je in hun dorp woont is er niets mis. Maar nu kom je wonen en je begint direct allerlei eisen te stellen. Bomen mogen niet gekapt worden. Open vuur is verboden. Mest uitrijden mag alleen nog als de tracktor niet meer door het dorp rijdt. Vind je het dan gek dat mensen gaan protesteren je proberen weg te krijgen?
Dus wat ik denk ik. De palestijnen zouden geen probleem hebben met een kolonist die gewoon een huisje liet bouwen bij hun in het dorp. Maar nu bouwt hij geen huisje maar een hele boel huizen. En gaat ook nog eens de bewoners vertellen wat ze wel en niet mogen. Dat kun je toch niet maken? Ook al zou je van mening zijn dat de grond jou eigendom is. Dan nog ga je dara eens rustig over praten. En dan kom je er wel uit.[/
quote]
Tjee!!!!
Wat probeer ik nou duidelijk te maken!!!
Met 80% van de zelfmoordaanslagen-sympatiserende VALT niet te praten. Net als met nazi's niet te praten valt. Als Arabieren zich niet in Israel kunnen gedragen rotten ze maar op. Naar Syrie ofzo. waar dat tuig vandaan komt.
En over je voorbeeld:
Ik woon in Nederland en mag in Groningen wonen als ik dat wil. Ik stel geen eisen maar neem een stuk grond wat gewoon van Nederland is, ik koop het van Nederland terwijl mijn voorouders het al in bezit hadden, deze zijn uitgemoord door de Groningers. Ik wil graag in groningen wonen omdat ik zo gehecht ben aan de martinitoren en de Drie Gezusters. De Groningers haten me echter alleen maar omdat ik uit Amsterdam kom. Ze hebben al enkele familieleden vermoord tijdens terreuraanslagen. Nederland pikt dat niet en geeft me bescherming. Als er een groninger met een wapen op me afkomt schiet het leger die rotzak neer. Als Groningers kleine kinderen als levend schild gebruiken om mij maar, vanwege me amsterdamse achtergrond, te vermoorden gaat het Nederlandse leger de aanvallende partij keihard aanpakken. Terreur wordt niet getolereerd, waar dan ook in Nederland!
Een voorbeeld:
De 'Palestijnen' hebben recht hebbenop een eigen staat!
En wel noord en zuid-Holland. Nederland heeft 100% van noord -en zuidholland in bezit en de 'Palestijnen' niets! In Amsterdam wonen al decennia lang Arabieren. In Den Haag en Rotterdam beginnen ze zelfs al bijna de meerderheid te vormen. De Nederlanders hebben het land van het Klokbekervolk gejat. Dit waren de voorouders van de Palestijnen.
STOP DE ILLEGALE BEZETTING VAN HOLLAND.
WARSCHAU 1943 - AMSTERDAM 2003
Holland vrij. Elke Nederlander is een target tot de bezetting is opgehouden!
Het is gewoon NIET eerlijk!
En ik ben zo gefrustreerd van deze illegale bezetting dat ik elke Nederlander, of iemand met Nederlands uiterlijk of voorgeslacht begin te meppen, ga bespugen. Want ik ben gefrustreerd over de situatie in hollanstina en dus mag ik meppen.
En als Nederlanders zich gaan verdedigen is dat TERRORISTISCH. En als ik me opblaas is dat nazisi..VRIJHEIDSTRIJD.