Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor Jannoek » 26 feb 2011 12:44

Lag Las trouwens nog in stuit liefie?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 feb 2011 12:56

@Jannoek Over een 1,5 uur heb ik denk ik wel een foto want in een klein uurtje tijd zat de lange kant er allemaal al op nu nog wat hoekjes enz en dan is het klaar.
Las lag in stuit toen ze ging voelen alleen hij is gedraaid :lol: Hij ligt nu al 2 dagen heerlijk tegen mijn ribben te schoppen en tegen mijn maag te drukken (toen hij andersom lag voelde het iets fijner :oops: )
Heb de laatste 2 dagen ook veel last van maagzuur en als ik buk zit het een soort van klem boven in mijn buik :lol:

Eigenlijk komen de meubels begin april maar ik ga maandag bellen of het eerder bezorgd kan worden (als alles binnen is natuurlijk maar dat zal wel want we hebben het 24 december besteld) Kunnen we alles al inrichten enz :wink:
Van jullie komt het deze maand toch nog?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 26 feb 2011 13:06

Dat getrap tegen je ribben is echt rot... Ik had het een paar weken geleden ook steeds, voelde als een soort heel vervelende, diepe steek, net onder m'n borst. Nog VK gebeld, maar zij zei dat m'n baarmoeder nog niet zo hoog kon liggen. Controle daarna bleek dat de baarmoeder al wel zo hoog lag, dus denk dat het ook trappen tegen mn ribben waren ;-)
Nu word ik weer voornamelijk laag getrapt, bij vlagen beweegt echt m'n hele buik. :mrgreen:

Bij ons komt het begin maart, moet nog even definitieve datum afspreken. 'k heb ook zin om het kamertje helemaal af te maken :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 feb 2011 13:15

Dan zal het toch wel kloppen dat mijn baarmoeder zo hoog zit misschien heb ik het wel verkeerd begrepen van die 3 vingers boven de navel. Nu het kamertje zo ver af is kan ik ook niet wachten tot het klaar is :D
Mijn man zijn broer komt aan het eind van de middag nog even meten in Las zijn kamer die gaat rond de verwarmingsbuizen een mooie koof maken dan is het allemaal netjes (hij is houtbewerker/meubelmaker) dus dat moet helemaal goed komen.

Ben benieuwd naar jullie kamertje mogen we het wel zien of weten we dan gelijk het geslacht?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 26 feb 2011 13:32

kamertje wordt wit met zilvergrijze accenten, dat hadden we al bedacht voor we wisten of we een jongetje of meisje krijgen, dus weinig geheims aan. :)

Zou het niet zijn dat het normáál met 26 weken 3vingers boven de navel is? Naja, ik weet het ook niet :)

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 26 feb 2011 14:21

Jannoek schreef:Dat getrap tegen je ribben is echt rot... Ik had het een paar weken geleden ook steeds, voelde als een soort heel vervelende, diepe steek, net onder m'n borst. Nog VK gebeld, maar zij zei dat m'n baarmoeder nog niet zo hoog kon liggen. Controle daarna bleek dat de baarmoeder al wel zo hoog lag, dus denk dat het ook trappen tegen mn ribben waren ;-)
Nu word ik weer voornamelijk laag getrapt, bij vlagen beweegt echt m'n hele buik. :mrgreen:

Bij ons komt het begin maart, moet nog even definitieve datum afspreken. 'k heb ook zin om het kamertje helemaal af te maken :)

Ja dat die hele buik beweegt had ik ook erg bij de 4e. De andere 3 vonden het prachtig. Zat je op de bank of tijdens het lezen met het eten, en ze zagen echt die hele buik bewegen, of voelen en ineens een flinke trap. Ze maken het zo erg bewust mee.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 feb 2011 14:59

Leuk, kamertjes showen :D :D
Ik heb net gekit, dan kan ik zo plinten verven. Mijn man maakt de muur dan nog 1 keer glad, en dan ga ik wachten tot mijn moeder binnenkort kan helpen behangen (en als dat te lang duurt doe ik het zelf al eerder, ik ben zo benieuwd hoe het wordt :D )

Trappen tegen ribben gebeurt hier gelukkig nog niet, want nog altijd ligt hij volgens mij met de benen beneden. Ik schrik soms van de pijn die dat getrap daar doet. Hier gaat ook mijn buik flink heen en weer als ik op bed lig, dan zitten we samen vol verbazing zo tien minuten te staren naar die buik :mrgreen:
De misselijkheid is ook weer terug, elke ochtend ben ik weer misselijk. Lang niet zo erg als het was hoor, maar wel een beetje irritant. Maar ach, gewoon doorgaan, dan vergeet ik het vanzelf ;)

En nu foto's Liefie :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 26 feb 2011 15:04

pannenkoek schreef:
Jannoek schreef:Dat getrap tegen je ribben is echt rot... Ik had het een paar weken geleden ook steeds, voelde als een soort heel vervelende, diepe steek, net onder m'n borst. Nog VK gebeld, maar zij zei dat m'n baarmoeder nog niet zo hoog kon liggen. Controle daarna bleek dat de baarmoeder al wel zo hoog lag, dus denk dat het ook trappen tegen mn ribben waren ;-)

Ja dat die hele buik beweegt had ik ook erg bij de 4e. De andere 3 vonden het prachtig. Zat je op de bank of tijdens het lezen met het eten, en ze zagen echt die hele buik bewegen, of voelen en ineens een flinke trap. Ze maken het zo erg bewust mee.

Bij onze 4e is dat ook nogal erg. Nu (38wk) is het echt niet leuk meer, zodra de puk zich beweegt heeft mijn vrouw pijn, darmen, maag, longen, blaas of wat dan ook. Maar goed, nog maximaal 4 weken wachten...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 feb 2011 15:10

Behangen is helemaal klaar wij zijn er echt super blij mee al zullen denk veel mensen het niet leuk vinden :D
Mijn man ruimt eerst nog even op en gaat even douchen en dan komen er foto's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 feb 2011 15:33

SPANNEND!!!!! :mrgreen:

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 26 feb 2011 15:37

Ik ben benieuwd liefie!
Hier is het kamertje eigenlijk al klaar (op de meubels na dan :wink: ). We hebben het destijds al helemaal geschilderd en het zachte tinten gegeven, zodat het geschikt zou zijn als babykamer. Maar als we het geslacht weten ga ik er nog wel iets mooiers van maken.

Lijkt me heel bijzonder om je kindje te voelen, hoewel ik me voor kan stellen dat het ook vervelend kan zijn...
Hier voel ik nog niks, ik zie alleen mijn buik groeien. :) Afgelopen week maar eens leuke lapjes gehaald om rokjes en een jurkje van te naaien. Want ik pas (nu al) niet heel veel van m'n rokjes meer.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 feb 2011 15:42

Afbeelding

Klikken voor vergroting :wink:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 feb 2011 15:44

@NDW Dat is erg makkelijk dat je het alleen in hoef te richten is ook veel leuker dan al dat klussen :-p
Gaaf dat je zelf zwangerschaps kleding gaat maken.

Voor de ramen komen rood met wit geblokte gordijnen en voor de rest komen er nog wat rode accenten. Lamp enz moeten we nog allemaal kopen/uitzoeken maar dat komt nog wel.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 feb 2011 15:49

Wat ontzettend gaaf liefie!!

Mag je met recht trots op zijn, :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 feb 2011 15:57

heel leuk Liefie! het is idd niet helemaal mijn smaak, maar ik hou heel erg van dat gewaagde, en dat is het zeker! En zeker met rood erbij, staat lekker stoer.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”