Moderator: Moderafo's
Jannoek schreef:Dat getrap tegen je ribben is echt rot... Ik had het een paar weken geleden ook steeds, voelde als een soort heel vervelende, diepe steek, net onder m'n borst. Nog VK gebeld, maar zij zei dat m'n baarmoeder nog niet zo hoog kon liggen. Controle daarna bleek dat de baarmoeder al wel zo hoog lag, dus denk dat het ook trappen tegen mn ribben waren
Nu word ik weer voornamelijk laag getrapt, bij vlagen beweegt echt m'n hele buik.![]()
Bij ons komt het begin maart, moet nog even definitieve datum afspreken. 'k heb ook zin om het kamertje helemaal af te maken
pannenkoek schreef:Jannoek schreef:Dat getrap tegen je ribben is echt rot... Ik had het een paar weken geleden ook steeds, voelde als een soort heel vervelende, diepe steek, net onder m'n borst. Nog VK gebeld, maar zij zei dat m'n baarmoeder nog niet zo hoog kon liggen. Controle daarna bleek dat de baarmoeder al wel zo hoog lag, dus denk dat het ook trappen tegen mn ribben waren
Nu word ik weer voornamelijk laag getrapt, bij vlagen beweegt echt m'n hele buik.![]()
Bij ons komt het begin maart, moet nog even definitieve datum afspreken. 'k heb ook zin om het kamertje helemaal af te maken
Ja dat die hele buik beweegt had ik ook erg bij de 4e. De andere 3 vonden het prachtig. Zat je op de bank of tijdens het lezen met het eten, en ze zagen echt die hele buik bewegen, of voelen en ineens een flinke trap. Ze maken het zo erg bewust mee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 351 gasten