Gerard314 schreef:Kijk en dat staat nu op pagina 104/105 van de glossy.
Zeg dat dan meteen. Sorry JeeWee, ik neem mijn woorden terug.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Gerard314 schreef:Kijk en dat staat nu op pagina 104/105 van de glossy.
Boerin schreef:Laatst postte ik hier een prachtig stuk uit charisma en iemand keek alleen naar de geldmakerij eromheen en las het niet, dat effect heb je hiermee ook. De verpakking is best belangrijk.
JeeWee schreef:Naturlijk mag iedereen iets vinden.
Maar wie niet verder komt dan een beoordeling van de buitenkant slaat de plank volledig mis.
Tot op heden heb ik niemand gehoord over de inhoud. Men ziet 'een verwijfde man' op de cover en verder komen de meesten niet. Ik heb stukken uit RD en Trouw aangedragen, maar ook dat was kenneijk al te veel om te lezen. Da's op zich niet erg, maar onthoud je dan van een oordeel.
Dingen kunnen soms anders zijn dan we altijd gedacht hebben dat ze zijn. Mohammed doet Arthur Japin af als een atheïst. Wie gisteren naar RTL Late Nite heeft gekeken, zou wel eens tot een heel andere conclusie kunnen komen.
mona schreef:Als je daar niet een flink artikel aan wijdt (liever nog: het hoofdartikel) in een blad waar in Hij centraal moet staan, vind ik dat een grote misser.
Dat is mooi, en daar ben ik dan blij om!Gerard314 schreef:Kijk en dat staat nu op pagina 104/105 van de glossy.
xsidd schreef:Dat men ervan uitgaat dat de Heere Jezus lang haar had, komt omdat Hij een Nazireeër was. Die knipten hun haren niet. Net zoals Simson ook een Nazireeër was, en zijn haar niet knipte. Ik ben het met je eens, dat Jezus op deze manier belachelijk word gemaakt. Van mij hoeft dit ook echt niet.
Mattheüs 2:23 En hij kwam en verbleef in eene stad genoemd Nazareth: dat het vervuld mocht zijn hetwelk was gesproken door de profeten, Hij zal eenen Nazarener genoemd zijn. (King James Nederlands)
mohamed schreef:God laat niet met zich spotten.
Spotten kan op heel veel verschillende manieren.
Er wordt hier op RefoWeb heel wat af gespot en bespottelijk gemaakt.
Zodra iets niet binnen onze vastgestelde kaders past, is spotten kennelijk een goede optie.
Dingen kunnen soms anders zijn dan we altijd gedacht hebben dat ze zijn. Mohammed doet Arthur Japin af als een atheïst. Wie gisteren naar RTL Late Nite heeft gekeken, zou wel eens tot een heel andere conclusie kunnen komen.
mohamed schreef:God laat niet met zich spotten.
JeeWee schreef:Spotten kan op heel veel verschillende manieren.
Er wordt hier op RefoWeb heel wat af gespot en bespottelijk gemaakt.
Zodra iets niet binnen onze vastgestelde kaders past, is spotten kennelijk een goede optie.
Als mensen zich geroepen voelen om meer van Jezus te laten zien omdat de meeste kerkmensen dat liever voor zich houden en niet delen, gaan we dat bespottelijk maken.
En als klap op de vuurpijl halen we ook God nog even te voorschijn 'want Hij laat niet met zich spotten'.
Toch?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten