FrankB schreef:Ik zal je zeggen waarom je me daar niet meer over gehoord hebt. Je uitleg was zo absurd dat hij niet serieus te nemen is. Alle mannelijke zoogdieren hebben tepels. Allemaal als erogene zone bedoeld door je schepper?
Nee frankie je wist gewoon niks meer te zeggen want iedereen weet dat de tepels van de man bij de erozones hoort, behalve jij blijkbaar.
frankb schreef:Verder ben jij alleen op die tepels ingegaan maar negeer je de rest van de alinea: "En waarom hebben mannen en vrouwen dan de geslachtskenmerken van andere zoogdieren? Of dacht het opperwezen ten tijde van de schepping van Adam dat het eerder geschapen zoogdier wel een mooi uitgangspunt zou zijn bij het scheppen van Adam? Dan had Hij zich toch moeten realiseren dat het scheppen van een mannetje alleen geen enkel nut heeft.... "
Heb je al een uitleg hiervoor verzonnen?
Ik verzin niks ik geef de feiten weer.
Mannen hebben tepels om een eigenlijk heel eenvoudige reden: je ontstaat niet als man of vrouwelijk embryo, maar embryo's zijn heel lang onzijdig, mannelijk noch vrouwelijk, en pas na een aantal weken beginnen de hormonen te werken die zorgen voor de ontwikkeling van de geslachtsdelen. Het lichaam is dan al grotendeels gevormd, en omdat er toch 50% kans is dat het een meisje wordt en dus tepels nodig heeft, heeft de Schepper die tepels er maar vast ingebouwd.
Bijkomstig voordeel is dat het bij de erozones hoort.
Bij zoogdieren is dit niet anders, de Schepper heeft ook voor de zoogdieren de tepels gevormd, als je een vrouwtje bent heeft het als functie om te laten zogen en bij de man heeft het estetische waarde.
Ik weet niet of de tepels ook bij de erozones van een zoogdier behoort maar het zou wel kunnen, dieren praten daar niet over.

'Diegene die in evolutie geloven doen dat alleen om hun geweten te sussen'.