Moderator: Moderafo's
jip_86 schreef:Dat kunnen ze niet maken. Msn plus word door miljoenen mensen gebruikt. Patchou de ontwikkelaar van msn plus heeft zelfs een keer een gesprek gehad met de gasten van msn messenger. Als Microsoft het niet wil hebben zullen ze dat gesprek heus niet aangaan lijkt me. Msn plus zorgt er bovendien ook nog voor dat het voor mensen veel aantrekkelijker word om msn te gebruiken.
André schreef:Dan schakel je die 2 uit en schakel je wat voor'n muziek draai ik in. *zuchtAragorn schreef:frekje schreef:Er is nog genoeg ander spul, maar je kunt met die nieuwe versie nu ook je gedraaide muziek laten zien... Blijft bij mij dus gewoon uit, wat een onzin!
Hm, dat zou voor mij de enige reden zijn om hem alsnog te downloaden, maar ik zit er verder niet echt op te wachten om platgewinkt en gebuzzt te worden..
frekje schreef:Emmm, alle plugins voor de MSN zijn verboden en kunnen leiden tot blokkering van je MSN-account... Zelfs de MSN-plus! (Heb ik zelf ook allemaal, maar heb ik te horen gekregen...)
Raido schreef:Werk dat ook ism winamp?
Jozz schreef:frekje schreef:Er is nog genoeg ander spul, maar je kunt met die nieuwe versie nu ook je gedraaide muziek laten zien... Blijft bij mij dus gewoon uit, wat een onzin!
Verder istie wel lache, alleen je contactpersonen worden in een veel kleiner lettertype afgedrukt!
Dat met die muziek werkt alleen in Windows Media Player 10. Er is ook een patch waarmee het wel kan in combinatie met WinAmp.
WinAmp plug-in
Ja leuk, maar ik gebruik WinAmp.
Ok, dat kan ook. Iemand is zo vriendelijk geweest om daar een plug-in voor te maken die uitstekend werkt. (Klik hier om de plug-in te downloaden)
Johan81 schreef:zijn er hier meer mensen die problemen hebben als je iets wil verzenden met msn
hij zegt dan dat bestand onveilig is of annuleert gewoon zomaar, terwijl de ander niets doet.
The_hacker91 schreef:Johan81 schreef:zijn er hier meer mensen die problemen hebben als je iets wil verzenden met msn
hij zegt dan dat bestand onveilig is of annuleert gewoon zomaar, terwijl de ander niets doet.
Ik had het laatst bij een klasgenooot.
Hij kon wel gewoon mp3-bestanden naar mij sturen, maar als ik dan wat naar hem wilde sturen werd hij geannulleert. Als ik het even in een zip-file zette deed hij het weer wel. Bij anderen heb ik er helemaal geen last van.
Johan81 schreef:zijn er hier meer mensen die problemen hebben als je iets wil verzenden met msn
frekje schreef:Johan81 schreef:zijn er hier meer mensen die problemen hebben als je iets wil verzenden met msn
Ja, die zijn er zeker. Ik heb laatst een .exe-bestand proberen te verzenden naar een klasgenoot van me, maar iedere keer kreeg hij het bestand geannuleerd bij iemand anders weer in z'n lijst. Dus niet bij mijn scherm dat het bestand geblokkeerd was, maar bij een ander... En het is nog steeds niet gelukt.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten