MSN 7.0 - Final

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 11 apr 2005 21:36

Dat kunnen ze niet maken. Msn plus word door miljoenen mensen gebruikt. Patchou de ontwikkelaar van msn plus heeft zelfs een keer een gesprek gehad met de gasten van msn messenger. Als Microsoft het niet wil hebben zullen ze dat gesprek heus niet aangaan lijkt me. Msn plus zorgt er bovendien ook nog voor dat het voor mensen veel aantrekkelijker word om msn te gebruiken.

frekje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor frekje » 11 apr 2005 21:51

jip_86 schreef:Dat kunnen ze niet maken. Msn plus word door miljoenen mensen gebruikt. Patchou de ontwikkelaar van msn plus heeft zelfs een keer een gesprek gehad met de gasten van msn messenger. Als Microsoft het niet wil hebben zullen ze dat gesprek heus niet aangaan lijkt me. Msn plus zorgt er bovendien ook nog voor dat het voor mensen veel aantrekkelijker word om msn te gebruiken.

Ja, maar die software van Patchou mag gemaakt worden, en ook op internet gezet worden, maar je mag het officieel volgens mij niet gebruiken... (zie gebruikersvoorwaarden!).
Je hebt wel een punt wat betreft dat het aantrekkelijker wordt. Absoluut, dat geloof ik ook, maar ik denk iig niet dat microsoft wil dat je de patcher gebruikt om de reclame weg te halen...
Afbeelding
We loved Him, because He first loved us!

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 11 apr 2005 21:52

Nee die niet. Daarom is de optie om met msn plus de advertentie te verwijderen ook verdwenen. Hij vind dat microsoft ook het recht heeft om zijn geld te verdienen.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 12 apr 2005 00:57

André schreef:
Aragorn schreef:
frekje schreef:Er is nog genoeg ander spul, maar je kunt met die nieuwe versie nu ook je gedraaide muziek laten zien... Blijft bij mij dus gewoon uit, wat een onzin!

Hm, dat zou voor mij de enige reden zijn om hem alsnog te downloaden, maar ik zit er verder niet echt op te wachten om platgewinkt en gebuzzt te worden..
Dan schakel je die 2 uit en schakel je wat voor'n muziek draai ik in. *zucht 8)

Ach, misschien ga ik er ooit nog weleens aan.. :P

Jozz
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jozz » 12 apr 2005 17:02

frekje schreef:Emmm, alle plugins voor de MSN zijn verboden en kunnen leiden tot blokkering van je MSN-account... Zelfs de MSN-plus! (Heb ik zelf ook allemaal, maar heb ik te horen gekregen...)

Deze plug-in zorgt er alleen maar voor dat je met WinAmp wat in het scherm kan krijgen wat je anders met Windows Media Player 10 er in kon krijgen. Ik kan begrijpen dat MS liever heeft dat je WMP10 gebruikt, maar dat doe ik dus niet. Waarom zou je niet een optie mogen gebruiken die ze er zelf in gemaakt hebben, zij het dan met een andere mediaplayer.
Afbeelding

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 12 apr 2005 18:10

Ik ben wat mensen tegengekomen bij wie 'weergeven welke muziek ik afspeel' ofzoiets niet goed werkt, ik kreeg er later zelf ook last van.
Heb het inmiddels 'gevonden' :wink:
Even in media player extra>invoegtoepassingen>MSN Messenger muziek plugin aanvinken.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 12 apr 2005 19:52

Werk dat ook ism winamp?
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Jozz
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jozz » 12 apr 2005 23:13

Raido schreef:Werk dat ook ism winamp?

Jozz schreef:
frekje schreef:Er is nog genoeg ander spul, maar je kunt met die nieuwe versie nu ook je gedraaide muziek laten zien... Blijft bij mij dus gewoon uit, wat een onzin!

Verder istie wel lache, alleen je contactpersonen worden in een veel kleiner lettertype afgedrukt!

Dat met die muziek werkt alleen in Windows Media Player 10. Er is ook een patch waarmee het wel kan in combinatie met WinAmp.

WinAmp plug-in
Ja leuk, maar ik gebruik WinAmp.
Ok, dat kan ook. Iemand is zo vriendelijk geweest om daar een plug-in voor te maken die uitstekend werkt. (Klik hier om de plug-in te downloaden)
Afbeelding

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 13 apr 2005 10:58

Dank u! werkt perfect... als je mij toevoegd zie je welke muziek ik luister ;)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 15 apr 2005 22:38

zijn er hier meer mensen die problemen hebben als je iets wil verzenden met msn :?:

hij zegt dan dat bestand onveilig is of annuleert gewoon zomaar, terwijl de ander niets doet.
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

The_hacker91
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor The_hacker91 » 16 apr 2005 10:25

Johan81 schreef:zijn er hier meer mensen die problemen hebben als je iets wil verzenden met msn :?:

hij zegt dan dat bestand onveilig is of annuleert gewoon zomaar, terwijl de ander niets doet.

Ik had het laatst bij een klasgenooot.

Hij kon wel gewoon mp3-bestanden naar mij sturen, maar als ik dan wat naar hem wilde sturen werd hij geannulleert. Als ik het even in een zip-file zette deed hij het weer wel. Bij anderen heb ik er helemaal geen last van.

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 16 apr 2005 10:28

The_hacker91 schreef:
Johan81 schreef:zijn er hier meer mensen die problemen hebben als je iets wil verzenden met msn :?:

Ik had het laatst bij een klasgenooot.

Hij kon wel gewoon mp3-bestanden naar mij sturen, maar als ik dan wat naar hem wilde sturen werd hij geannulleert. Als ik het even in een zip-file zette deed hij het weer wel. Bij anderen heb ik er helemaal geen last van.

dat heb ik dus ook geprobeert, maar dat wil dus ook niet, het gekke is dat het ook geld als ik wat wil versturen en ook omgekeerd. dus de ander naar mij. (ik zal iig nog is proberen, wellicht had msn zelf een storing ofzo op het netwerk)
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

frekje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor frekje » 16 apr 2005 11:00

Ja, die zijn er zeker. Ik heb laatst een .exe-bestand proberen te verzenden naar een klasgenoot van me, maar iedere keer kreeg hij het bestand geannuleerd bij iemand anders weer in z'n lijst. Dus niet bij mijn scherm dat het bestand geblokkeerd was, maar bij een ander... En het is nog steeds niet gelukt.....
Afbeelding

We loved Him, because He first loved us!

Jozz
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jozz » 16 apr 2005 11:30

frekje schreef:

Ja, die zijn er zeker. Ik heb laatst een .exe-bestand proberen te verzenden naar een klasgenoot van me, maar iedere keer kreeg hij het bestand geannuleerd bij iemand anders weer in z'n lijst. Dus niet bij mijn scherm dat het bestand geblokkeerd was, maar bij een ander... En het is nog steeds niet gelukt.....

Dat is dus een beveiliging die Microsoft er in gezet heeft.
Met Mess patch kun je die uitschakelen.

Mess patch

Mess Patch 7.0.0777
Allows you to patch MSN Messenger 7.0.0777 (final release) with the following options: enable polygamy, install custom games, disable nudges, remove add contact label, remove msn search bar, remove banner ad, remove msn today button, fix nickname length, remove white (text ad) space from conversation windows, distinguish Idle from Away status (English version only), remove MSN logo (from main and conversation window), remove premium services (what's hot), remove conversation window search button, remove email button, remove my space button, remove all contact card buttons, disable nudge protection, remove user is writing message, remove Winks/packs and/or nudges buttons and change handwriting tab images to text, multi-language support (catalan, danish, dutch, english, french, portuguese, brazilian portuguese, spanish, swedish, and traditional chinese), enable/remove Winamp support in Personal Messages, clicking your MSN Display Picture in the main window opens the display picture dialog (like it used to), fixed packs button removal bug.

NEW in version 7.0.0777: boost Personal Messages to 500 characters, remove blocked extensions in file transfers, remove font button, remove backgrounds button, swap now playing artist and song title when using iTunes, version check for backups (bug fix) and 7 new languages!

Klik hier om te downloaden

Er is inmiddels ook weer een nieuwe versie van MSN Plus:

MSN plus 3.52.130 - 13/04/2005

* An important problem related to compatibility with MSN Messenger 7 has been found and fixed which is why a new version is released so soon. Anyone who uses Messenger Plus! with Messenger 7 is highly encouraged to update to this version without waiting as this version will bring more stability and by consequence, more fun :).
* A couple of optimizations have been made so that the contact list of Messenger 7 displays faster when Messenger Plus! is running (those of you with older computer will probably notice a big difference).
* Because of the (rather annoying) new file transfer block of MSN Messenger 7, the "Share Messenger Plus!" function does not send the setup file anymore, only a link to msgplus.net.
* Improved compatibility with localized versions of Messenger that display names in a chat between two chunk of text (like the Polish version). If you use such version of Messenger, you'll now be able to fully enjoy all the feature of Messenger Plus! in your chats, including the new emotion sounds :).
* Fixed compatibility issues with MSN Messenger's own logs. The native logs are now properly saved every time a chat window is closed (which also fixes the "recent chat history" problem).

Klik hier om MSN Plus te downloaden
Afbeelding

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 16 apr 2005 13:04

Weet iemand hoe je kunt uitschakelen dat het automatisch geaccepteerd wordt als iemand een bestand naar je stuurt?

Terug naar “Archief”