pindas83 schreef:Nee natuurlijk is dat geen optie. Denk je nou echt dat Rusland die gebieden nog gaat inleveren? Realisme is onder mensen zoals jij ver te zoeken.
Maar het is realistisch dat Oekraïne dat wel doet? Dat noemen we hier "met twee maten meten".
Nee het beland rechtstreeks in de zakken van de wapenindustrie die er stinkend rijk van worden.
Als Polen nou zo’n sterke krijgsmacht heeft hè, leg mij dan eens uit waarom mensen zoals jij dan steeds zo bang zijn dat zij de volgende zouden zijn wanneer er een bestand in Oekraïne zou komen?
Bang is een groot woord, maar niemand zit op WO3 te wachten, toch? Of op Duitsland als kernmacht, want wat denk je dat er gaat gebeuren als NATO uit elkaar valt? Want die lijn is vrij kort: Amerika trekt zich terug uit Nato > Duitsland ontwikkelt zijn eigen kernwapens. Dus nog een reden om Oekraïne te blijven steunen, of denk je dat Duitsland met atoomkoppen een goed idee is?
En nee, Polen is niet de volgende. Eerst de Baltische staten want die zijn een gemakkelijkere prooi. En om eerlijk te zijn denk ik dat Polen in zijn eentje, zonder NATO, alsnog volledig gehakt van Rusland zou maken.
Ja wat zou nou het probleem precies zijn van meer granaten en raketten sturen? Kan alleen maar iets goeds van komen natuurlijk.
Tja, als Rusland dode russen wil voorkomen, kunnen ze zich vandaag nog terugtrekken hoor. Doe alsjeblieft niet alsof het zo verschrikkelijk is dat een land zijn soevereiniteit verdedigd. Wat gemeen van die Oekraïners dat ze zichzelf verdedigen tegen Russische agressie.... boehoe.
Maar goed, het is me al bij een paar reacties opgevallen dat je mijn argument volledig negeert dat het sterven van de Oekraïners gewoon doorgaat als Rusland er weer de scepter zou zwaaien. Wil je daar nog een keer op ingaan of geef je gewoon toe dat je pro-genocide bent zolang het maar Oekraïners zijn die het loodje leggen en geen Russen?