Jo'tje schreef:Dit weekend 'meidenweekend'... het wordt niet echt strandweer geloof ik zaterdag, dus de stad Goes in combi met de uitverkoop kan wel weer eens uitgebreid shoppen betekenenOf we rijden naar Middelburg, ook leuk!
Goed dat ik het weet

Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Dit weekend 'meidenweekend'... het wordt niet echt strandweer geloof ik zaterdag, dus de stad Goes in combi met de uitverkoop kan wel weer eens uitgebreid shoppen betekenenOf we rijden naar Middelburg, ook leuk!
Jo'tje schreef:Niet alle leuke schoenen voor m'n neus weg kopen hoorZucht, Goes is een leuke winkelstad!
ajl schreef:Ben nog nooit in Goes geweest. Dus wel een aanrader?
kwebbel schreef:Rotterdam vind k ook niet zo leuk... Blaak/Centrum vind ik nog wel gaan maar Alexandrium is zo verschrikkelijk druk, je kan over de koppen heen rollen. Blaak is wel gaaf op zaterdag met allerlei kraampjes enzo....
ajl schreef:Rotterdam is afgrijselijk om te winkelen. Ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Volgens mij kom ik zo'n 3 x in het jaar in het centrum. ( ik ben na 3 jaar nog steeds niet zo gewend aan mn thuisstad)
leuk! Ben er even niet geweest, t zal mij benieuwen! *krijgt jeugdkriebelsWiepie schreef:kwebbel schreef:Rotterdam vind k ook niet zo leuk... Blaak/Centrum vind ik nog wel gaan maar Alexandrium is zo verschrikkelijk druk, je kan over de koppen heen rollen. Blaak is wel gaaf op zaterdag met allerlei kraampjes enzo....
Ja, Rotterdam begin ik ook langzamerhand een beetje zat te worden... Blaak is inderdaad wel leuk met de grote markt.
Hoewel het daar ook een behoorlijk zootje is met die verbouwingsplannen. Ben wel benieuwd hoe het er uit zal gaan zien
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten