Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jans1
Kapitein
Kapitein

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor jans1 » 15 jul 2010 08:44

Jo'tje schreef:Dit weekend 'meidenweekend'... het wordt niet echt strandweer geloof ik zaterdag, dus de stad Goes in combi met de uitverkoop kan wel weer eens uitgebreid shoppen betekenen :mrgreen: Of we rijden naar Middelburg, ook leuk!

Goed dat ik het weet 8) Dan ben ik snel weg :mrgreen:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 15 jul 2010 08:48

Niet alle leuke schoenen voor m'n neus weg kopen hoor ;) Zucht, Goes is een leuke winkelstad!
pobody's nerfect

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 15 jul 2010 09:13

Jo'tje schreef:Niet alle leuke schoenen voor m'n neus weg kopen hoor ;) Zucht, Goes is een leuke winkelstad!

Helaas helaas, ik heb nog wel schoenen nodig, en een tas 8)
www.kralenjans.webs.com

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 jul 2010 09:24

Ben nog nooit in Goes geweest. Dus wel een aanrader?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 15 jul 2010 10:06

Jo'tje schreef:Dit weekend 'meidenweekend'... het wordt niet echt strandweer geloof ik zaterdag, dus de stad Goes in combi met de uitverkoop kan wel weer eens uitgebreid shoppen betekenen :mrgreen: Of we rijden naar Middelburg, ook leuk!

En geen wijze man aan je zijde die vertelt dat je meer dan genoeg schoenen, tasjes en jurkjes hebt en je je geld dus wel beter kan besteden.... Dat gaat helemaal mis... :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 15 jul 2010 10:24

ajl schreef:Ben nog nooit in Goes geweest. Dus wel een aanrader?

Goes heeft een heel gezellig centrum. Niet erg groot natuurlijk, maar ik kon er met mijn zus een hele dag zoet zijn hoor. Twee wat langere winkelstraten, met wat leuke kleine straatjes eromheen. Compact, maar wel bijna compleet!
pobody's nerfect

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 15 jul 2010 16:07

Voor mij meer dan compleet :wink: Ik hoef echt niet perse naar een andere stad om daar uitgebreid te gaan winkelen :D Rotterdam bijv. vind ik echt niet leuk gewoon! Alleen Antwerpen is leuk 8) En af en toe een andere stad is wel eens leuk voor de verandering van omgeving.. :D
www.kralenjans.webs.com

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 16 jul 2010 20:30

Rotterdam is afgrijselijk om te winkelen. Ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Volgens mij kom ik zo'n 3 x in het jaar in het centrum. ( ik ben na 3 jaar nog steeds niet zo gewend aan mn thuisstad :oops: )

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 16 jul 2010 22:27

Rotterdam vind k ook niet zo leuk... Blaak/Centrum vind ik nog wel gaan maar Alexandrium is zo verschrikkelijk druk, je kan over de koppen heen rollen. Blaak is wel gaaf op zaterdag met allerlei kraampjes enzo....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 16 jul 2010 22:43

kwebbel schreef:Rotterdam vind k ook niet zo leuk... Blaak/Centrum vind ik nog wel gaan maar Alexandrium is zo verschrikkelijk druk, je kan over de koppen heen rollen. Blaak is wel gaaf op zaterdag met allerlei kraampjes enzo....

Ja, Rotterdam begin ik ook langzamerhand een beetje zat te worden... Blaak is inderdaad wel leuk met de grote markt.
Hoewel het daar ook een behoorlijk zootje is met die verbouwingsplannen. Ben wel benieuwd hoe het er uit zal gaan zien :)

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 17 jul 2010 08:11

ajl schreef:Rotterdam is afgrijselijk om te winkelen. Ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Volgens mij kom ik zo'n 3 x in het jaar in het centrum. ( ik ben na 3 jaar nog steeds niet zo gewend aan mn thuisstad :oops: )

oh rotterdam is echt niet slecht hoor, het is alleen anders door het bombardement maar ik neem aan dat jullie niet de veranderingen van de afgelopen 20 a 25 jaar hebben meegemaakt.

Bovendien is men volop bezig oa bij station blaak verlengde van de koopgoot zeg maar (hoogstraat ) is men ook aan het opknappen , je hebt de gezellige meent nog (zijstraat van coolsingel waar mc donalds staat ) en Alexandrium.

Nee het is geen oude winkelstad ala Goes of Amersfoort ofzo.. maar ja wat wil je met een platgebombardeerd centrum

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 17 jul 2010 08:42

Ik kom van kleins af aan al in rotterdam stad om te shoppen. Misschien scheelt het daarom dat ik rotterdam prima vind om te winkelen. (kan er tenminste alles vinden :wink: )

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 17 jul 2010 12:12

Wiepie schreef:
kwebbel schreef:Rotterdam vind k ook niet zo leuk... Blaak/Centrum vind ik nog wel gaan maar Alexandrium is zo verschrikkelijk druk, je kan over de koppen heen rollen. Blaak is wel gaaf op zaterdag met allerlei kraampjes enzo....

Ja, Rotterdam begin ik ook langzamerhand een beetje zat te worden... Blaak is inderdaad wel leuk met de grote markt.
Hoewel het daar ook een behoorlijk zootje is met die verbouwingsplannen. Ben wel benieuwd hoe het er uit zal gaan zien :)
leuk! Ben er even niet geweest, t zal mij benieuwen! *krijgt jeugdkriebels :D* (we gingen altijd met het gezin (4en) een dagje uit.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 17 jul 2010 12:19

Ik kwam ook altijd regelmatig in Rotterdam om te winkelen, dat was voor ons zo'n beetje de dichtsbijzijnde grote stad. Ik vind het idd niet zo gezellig maar ik hou ook niet zo erg van winkelen. Ik zal niet snel een hele middag door de stad slenteren. Ik weet welke winkels ik heen wil en dan koop ik daar wat ik nodig heb en ga weer naar huis. Dus voor mij maakt het niet zoveel uit als de stad niet superleuk is.
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 17 jul 2010 20:38

zo vandaag lekker geslaagd in de uitverkoop
2 hemdjes
2 blousjes