Moderator: Moderafo's
Beun schreef:Optimatus schreef:Salam, shalom - de talen zijn met elkaar verwant (semitische talen) en etnisch zijn Hebreeërs en Arabieren ook al neven van elkaar. Kinderen van één Vader.
Voor de rest houd elke vergelijking op. Bovendien haten ze elkaar. Dat was natuurlijk ook niet verwonderlijk sinds Ismaël Izak uitspotte. Het meest schrijnende verschil is volgens mij wellicht de Thora en de koran! Vul de rest zelf maar in...
Michael schreef:Beun schreef:Irak had ook nucleaire wapens. Alleen hebben de Amerikanen niet naar de Mossad geluisterd. Stom dus!
Licht dit eens toe... Naar mijn weten zijn er nooit nucleaire (of andere massa vernietigings) wapens gevonden in Irak. Ofwel je bent sarcastisch en de Mossad had dit vooraf al aangegeven. Ofwel je zegt iets wat drastisch tegen mijn (en wereld) kennis ingaat.
In het laatste geval wil ik graag referenties bij je woorden... Zou dat kunnen?
Beun schreef:Michael schreef:Beun schreef:Irak had ook nucleaire wapens. Alleen hebben de Amerikanen niet naar de Mossad geluisterd. Stom dus!
Licht dit eens toe... Naar mijn weten zijn er nooit nucleaire (of andere massa vernietigings) wapens gevonden in Irak. Ofwel je bent sarcastisch en de Mossad had dit vooraf al aangegeven. Ofwel je zegt iets wat drastisch tegen mijn (en wereld) kennis ingaat.
In het laatste geval wil ik graag referenties bij je woorden... Zou dat kunnen?
Wat fijn dat ik iets nieuws vertel. Wel, het is eigenlijk heel simpel. De Mossad had inderdaad aangegeven dat de massa vernietigings wapens van Saddam in Syrië lagen maar de Amerikanen waren eigenwijs en bleven in Irak zoeken. Er was zelfs een schip met raketten richting het Verre Oosten tussen de handen van de Amerikanen doorgeglipt. Niet alert dus.
ostrogoot schreef:Je moet niet naar het handelen van Israel kijken maar begrijpen wat God met Israel van plan is
Beun schreef:Ik las trouwens vandaag in Israël Aktueel wat voor foute stanpunten Obama heeft ten aanzien van Israël. Weer een stomme fout van de Amerikanen. Ze hadden die vent nooit in het zadel moeten helpen. Ik had liever die calculerende b!tch gehad ipv deze liberale hangjas. Bush was dan wel een exotische vogel maar hij wel hele goeie dingen waar ik achter stond: o.a. zijn voor Israël! Dat wordt nog wel eens vergeten als de Bush klinkt. En dan dit: Bush kwam meer op voor de Christelijke normen en waarden daar (de VS), als Balkenbende hier. Ik heb gezegd!
Faramir schreef:Ik was vandaag in de bioscoop om de nieuwe Transformers film te zien, nou wat er allemaal bij de piramides in Egypte en omgeving is gebeurd, je zult het niet geloven.
Michael schreef:Die "calculerende b!tch" is volgens eigen zeggen een hockey moeder. Ze zou niet in staat geweest zijn om het spel hard te spelen. De idiote hoeveelheid blunders en coverups in alaska en tijdens de verkiezingen die mcCain veel stemmen gekost hebben bewijst dat wel. En met haar bereidheid om zichzelf te bewijzen zouden de raketten gevlogen hebben.
Tamerlan schreef:Faramir schreef:Ik was vandaag in de bioscoop om de nieuwe Transformers film te zien, nou wat er allemaal bij de piramides in Egypte en omgeving is gebeurd, je zult het niet geloven.
![]()
![]()
![]()
![]()
Optimatus schreef:Zeg Beun, het zou erg dom van Amerika zijn geweest om ook Syrië nog eens binnen te waaien. Irak was al een mislukking, Syrië zou de ellende alleen maar vergroot en de steun voor de VS alleen maar verder verkleind hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten