Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Precies. En als seks binnen het huwelijk bijbels is is geen seks binnen het huwelijk heel erg onbijbels. En niet vanwege de "voortplantingsplicht". Als seks een huwelijkskado van God is is het wel heel onbeleefd om niet uitgebreid gebruik van dat kado te maken.
Marnix schreef:Precies. En als seks binnen het huwelijk bijbels is is geen seks binnen het huwelijk heel erg onbijbels. En niet vanwege de "voortplantingsplicht". Als seks een huwelijkskado van God is is het wel heel onbeleefd om niet uitgebreid gebruik van dat kado te maken.
rosalie83 schreef:@Aragorn: uiteindelijk boeit het me helemaal niets of wie dan ook wel of geen seks (voor het huwelijk) heeft. Alleen kan ik me niet voorstellen dat je een relatie hebt zonder seks, of zonder behoefte aan seks. En ik ben dan benieuwd naar hoe anderen dat zien. Maar wat ze doen, dat zien ze zelf maar.
Aragorn schreef:Ah, dat is al heel iets anders dan waar Marnix en GerdienB mee kwamen, namelijk dat het ongezond zou zijn als je wel/niet 'genoeg' aan seks doet.
Zolang je nog op tijd op je werk bent, tijd hebt om te eten, je sociale contacten wat bijhoudt, dan is er toch niets aan de hand.Aragorn schreef:Nee, een stempel 'gezond' of 'ongezond'.
Wat misschien wel een subtiele manier is om het goed of slecht te noemen overigens, maargoed.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten