wina schreef:hijwel schreef:wina schreef:Het gevaar bij Jan Zijlstra is, dat hij totaal de achtergrond van degene waar hij mee bidt, niet weet. Ook de nazorg ontbreekt.
Dit is absoluut onjuist wat je hier zegt.
Jan Zelstra kent mischien de achtergrond niet, maar hij kan wel precies zeggen wat de persoon mankeert. Zonder ooit met hem of haar te hebben gesproken. Verder is er wel degelijk nazorg, voor mensen die genezen zijn en voor mensen die niet genezen zijn.
Het zal misschien een keer voorgekomen zijn dat hij "raadt" wat iemand mankeert, maar het is zijn handelswijze niet, daarvoor ken ik hem te goed en heb ik hem te vaak meegemaakt.
Hij vraagt altijd wat je mankeert, en meest moet je je hand ook nog op die plek leggen.
En de nazorg bestaat er uit dat je adres wordt gevraagd, alleen om het magazine te kunnen sturen en om giften te bedelen.
Geloof me, ik heb zelf de briefjes ingevuld, en we mochten niet eens met de "patiënt"over de genezing praten.
En heb je toevallig ingevuld dat je al lid van een Pinkstergemeente bent, dan krijgen die je adres door. Maar uit ervaring weet ik dat je niemand die naar je verwezen is, terug ziet.
owke, ik heb andere dingen gehoord.
Maar ik geloof je als je uit eigen ervaring spreekt.
Maar wat vindt je van gebedsgenezing opzich?