Deze wilde ik jullie niet onthouden!
(Ik hoop dat de link het doet)
http://www.borstvoeding.com/cartoons/strand.html

Moderator: Moderafo's

pannenkoek schreef:@schipje, Ik zit ook in een reactie van jou van gister om 12.19 maar dat is denk een foutje?

' anders eerst ff je posting lezen voor je hem post (ik zal ook opletten...
' anders eerst ff je posting lezen voor je hem post (ik zal ook opletten...  )
 ) 
 Schipje schreef:Ik weet niet of je het doorhebt ajl, maar dit is internet, en op internet bestaat de kans dat een reactie heel ongezouten neergeplant word terwijl dat bij mij heel hard aankomt.

Ze is nu al aan het bijvoeden met fv en tegelijkertijd aan het afbouwen met de bv. Ze vind het wel erg jammer, maar vind het nu even belangrijker dat hij groeit. Sinds hij een flesvoeding erbij krijgt is ie gelijk gaan groeien! Dat is wel bizar...
 Ze is nu al aan het bijvoeden met fv en tegelijkertijd aan het afbouwen met de bv. Ze vind het wel erg jammer, maar vind het nu even belangrijker dat hij groeit. Sinds hij een flesvoeding erbij krijgt is ie gelijk gaan groeien! Dat is wel bizar...

trijntjejohanna schreef:ik heb nu al weer zin om borstvoeding te geven

Dippie schreef:Mijn vriendin die dus pas een zoontje heeft moet helaas ook gaan stoppen met de bv. Hij groeit er niet vanZe is nu al aan het bijvoeden met fv en tegelijkertijd aan het afbouwen met de bv. Ze vind het wel erg jammer, maar vind het nu even belangrijker dat hij groeit. Sinds hij een flesvoeding erbij krijgt is ie gelijk gaan groeien! Dat is wel bizar...

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten