Het Weermannetje schreef:jacobH schreef:Het Weermannetje schreef:Trek dat draaier maar terug.
Kijk, Christus had hen bijeen willen vergaderen, en zij hadden niet gewild!
Zie je nou, daar gaat het bij mij om, ik wil niet!
en ga je dus als komeet richting de hel!'
Haast u om uw levenswil
Maar zolang niemand mij ervan overtuigd hoe ellendig ik recht ben, ga ik idd als een komeet naar de hel. En daarom kun je het niet aan iedereen aanbieden!
vind je je die uitspraak nou ook niet belachelijk.
zit je perongeluk in de gg in ned?
het is dwaas hoor wat je zegt.
kijk maar naar die tekst waarin in Jezus zegt,
Mt 23:37 Jeruzalem, Jeruzalem! gij, die de profeten doodt, en stenigt, die tot u gezonden zijn! hoe menigmaal heb Ik uw kinderen willen bijeenvergaderen, gelijkerwijs een hen haar kiekens bijeenvergadert onder de vleugels; en gijlieden hebt niet gewild.
en dan deze
37 ¶ En op den laatsten dag, zijnde de grote dag van het feest, stond Jezus en riep, zeggende: Zo iemand dorst, die kome tot Mij en drinke.
38 Die in Mij gelooft, gelijkerwijs de Schrift zegt, stromen des levenden waters zullen uit zijn buik vloeien.
Dus zeg dan. Ik wil wil liever God haten dan hem liefhebben. En tja dat ik dan naar de hel moet is jammer. MAar dag geloof ik eigenlijk niet.
AUB geen vroome smoesje meer van iemand die de hel boven de hemel verkiest.
Want dat doe je
Hierin is de liefde, niet dat wij God liefgehad hebben, maar dat Hij ons lief heeft gehad, en Zijn Zoon gezonden heeft tot een verzoening voor onze zonden.