En ja, anders loopt mijn hoofd over: mijn scriptie moet eerst af. Dan sluit ik dat hoofdstuk af en kan een nieuw hoofdstuk geopend worden.

Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:Groot gelijk heb je! Anders word je crazy! Die drie maanden doen het hem ook niet meer!
Galateia schreef:Special need staan we niet voor open (daarmee bedoel ik nu: ernstige ziektes of ernstige geestelijke achterstand, ik bedoel dus niet dingen als een hazenlip, handicap aan arm, noem maar op), omdat ik nu al weet dat ik daaraan onderdoor zal gaan.
essieee schreef:Ik herken het wel MssF.
Voor mij zijn eigen kinderen een ver-weg-van-mijn-bed-show omdat ik vrijgezel ben!!
Maar daarom heb ik nu een meisje uit Guatamala geadopteerd!
Dat doe ik toch wat zeg maar....
Acire schreef:essieee schreef:Ik herken het wel MssF.
Voor mij zijn eigen kinderen een ver-weg-van-mijn-bed-show omdat ik vrijgezel ben!!
Maar daarom heb ik nu een meisje uit Guatamala geadopteerd!
Dat doe ik toch wat zeg maar....
Ik heb met Zekharyahu een zoontje in Cambodja, Jesid, maar Zekh neemt zijn vaderlijke verantwoordelijkheden niet, hij gaat gewoon een half jaar naar Aus![]()
LauraC schreef:Ja, echt geweldig. Ze kan nog niet echt zelf schrijven want ze is pas 5, maar haar tekeningen zijn zooo schattig! Ik vind het echt een goede manier om mensen die het minder goed hebben dan wij te ondersteunen. Wij sponsoren met een organisatie die Compassion heet. Waar sponsoren jullie mee?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten