erikhavenaar schreef:laten we maar ophouden met het 'rijk zijn' en laten we het nu ff op auto's houden. ik ben gewoon Erikok?
Tsja, je bent er zelf over begonnen..
Moderator: Moderafo's
Vintage heKatlheen schreef:Zeg Deb darling, die hele grote bak vind ik niet zo praktisch voor de boodschapjes. Een pak melk vind je in die bak niet meer terug.
House is niet mijn ding, maar het ligt er maar net aan hoe dat krakerstuig eruit zietKatlheen schreef:Aan de andere kant, je kunt er wel weer een hele houseparty inhouden, mobiel wel te verstaan, dat scheelt weer. Alleen uitkijken dat er niet van dat krakerstuig in gaat wonen
Debor@ schreef:En dees is ook wel geinig, jij dacht dat je een grote auto had, met je Landcruisertje
Katlheen schreef:Zeg Deb darling, die hele grote bak vind ik niet zo praktisch voor de boodschapjes.
jip_86 schreef:Ik heb wel is in een BMW M5 meegereden. Dat is met recht een beest te noemen, onder de motorkap ligt een V10. Echt een meesterlijke auto, met een acceleratie van heb ik jou daar.
Katlheen schreef:Tja, het is en blijft een BMW he....loop er niet warm voor, voor zo'n bak. Ok, het vermogen is geweldig, ik geloof dat ie 500 pk heeft, dus een beetje gassen en niet opletten, en voila, je staat bij Petrus met een wiel in je handen![]()
Katlheen schreef:Iemand TOP GEAR gezien gisteravond? Was geweldig, zeker toen ze het over de BMW M6 hadden....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten