Chaya schreef:De dame in kwestie weet dit, dus als je dit dan toch doet, provoceer je.
Zo simpel is het.
En de mening dat een broek een doodzonde zou zijn is niet provocerend?
Moderators: henkie, Moderafo's
Chaya schreef:De dame in kwestie weet dit, dus als je dit dan toch doet, provoceer je.
Zo simpel is het.
StillAwake schreef:Waarom kies je eigenlijk voor de term "het loodje leggen"?
Voor mensen die recent een geliefde hebben moeten begraven is een dergelijke respectloze manier van uitdrukken pijnlijk (voor mijzelf in elk geval).
Chaya schreef:Daar kun je over verschillen, maar iedereen die lid is van een bepaald kerkgenootschap, weet dat de lange broek voor vrouwen een "zonde" is.
Vind je dit onzin, moet je dat zelf weten, maar niet proberen die regels te veranderen, maar vertrekken naar een ander kerkgenootschap waar ze dit geen probleem vinden.
Anoniem_89 schreef:Dat mag toch helemaal niet?
Anoniem_89 schreef:Ik weet niet waarom ik daarvoor gekozen heb.
Excuses dat het respectloos overkwam.
Chaya schreef:Waarom zou dit niet mogen?
In elk kerkgenootschap ben je geheel vrij om je te onttrekken als lid en naar elders te vertrekken.
Geen mens die je tegen houdt.
Iets anders is het als je je in een sekte bevindt, maar dat is een ander verhaal.
Katlheen schreef:Ja, eruit mag niet, dat gaat tegen Gods wil in! Uiteraard ben ik als oud-katholiek natuurlijk wel welkom om mijn kerk te verlaten....
StillAwake schreef:Iets anders is het als je je in een sekte bevindt, maar dat is een ander verhaal.
StillAwake schreef:Feitelijk zou het inderdaad mogen, maar de praktijk leert dat er enorm op gehamerd wordt dat God jou in DAT specifieke kerkgenootschap heeft geplaatst.
StillAwake schreef:Janneke7337, mag ik je erop wijzen dat het citaat wat nu aan mij wordt toegeschreven niet van mij afkomstig is?
Chaya schreef:Het moet een zaak van gebed zijn. Dus als je de vrijmoedigheid hebt om te bidden of God je in een andere kerk wilt plaatsen omdat je niet in een lange broek mag lopen, dan kan dat. Persoonlijk zou ik dit niet kunnen, maar dat is een ander verhaal.
Voor mij zouden er zwaarwegende redenen moeten zijn, zoals een onbijbelse prediking, onderlinge verdeeldheid, dwaling.
Chaya schreef:weet dat de lange broek voor vrouwen een "zonde" is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 215 gasten