Moderator: Moderafo's
L'être extraterrestre schreef:Euh, ik koop 1 kledingstuk voor €160,-![]()
Oké, dat is dan een broek en ik heb maar 3 goede broeken, waarvan 1 winterbroek en 1 zomerbroek van €20,- maar dan nog.
Ik heb, even kijken, 2 februari een broek gekocht van replay. Die broek was gewoon echt te duur (€150,-, kan er wel een geheim van maken maar dat kosten die broeken toch van dat merk dus er zullen meer mensen dat wetenrosalie83 schreef:Voor een broek geef ik ook het meeste geld uit. Dat moet gewoon helemaal goed zitten, zó belangrijk!
lammetje schreef:kwebbel schreef:wat draag je dan in de winter?? of draag je nooit rokken? dat kan ookLoucom schreef:Af en toe keer met verjaardag wat mascara. Doe ook met gemak een jaar over mascara.
Panty's, leggings ect doe ik ook niet aan en scheelt ook in de kosten en dat maak ik dan weer goed door keer een leuke trui ofzo te kopen.
Als je precies de goede lengte koop zodat het met laarzen aan niet opvalt kun je best zonder panty's doen. Maar ik geef toe, bij sommige kleding heb ik liever een panty aan dus dan draag ik ze wel, maar echt minimaal! Vind ze niet lekker zitten, altijd een ladder oid en qua warmte scheelt het echt niet veel, die afzakdingen![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten