Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Vin

Berichtdoor Vin » 05 feb 2004 11:14

*doet zn haar goed*

Hallo! Kopje koffie?

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 05 feb 2004 11:17

Ik zit aan hele sterke bak koffie.
Na regen komt zonneschijn!!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 feb 2004 11:18

ik heb ook nog een vraaaag :oops:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 05 feb 2004 11:19

ja lekker koffie :mrgreen:

Lieve Lampje, ik wil er ook best voor je zijn Nee, weet dat ik er voor je ben), momenteel, ben ik met een persoonlijke vraag die ik via PB gekregen heb bezig....

Trijntjejohanna, voel je vrij om je vraag te posten, pb is bij mij ook welkom hoor....

Meiden, ik wil jullie echt met alle liefde helpen (heren natuurlijk ook :mrgreen: :!: )

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 06 feb 2004 00:36

Ohw VIn moet dat zo..

Ik ga maandag (ver) zuipen in een zwembad..met een andere jongen.
IS dat ook goei??
tja die andere zal voorlopig zn handen nog wel vol houden.....hij is zo vol van haar ook, dat gaat niet werken om daar een vinger tussen te krijgen... :cry:

Sjaan
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Sjaan » 06 feb 2004 11:53

rosekapje schreef:
Sjaan schreef:Blij dat je er bent, Rosekapje. Alleen wil ik wel even een foto van je zien. Ik vertrouw me niet zomaar aan Jan en alleman toe.

Lieve Sjaan,

De foto, staat er hoor, nu kan je ook zien dat ik Jan en alleman niet ben (kzie er nou niet bepaald uit als Jan..... :mrgreen: )......

Ik moet zeggen, dat toen ik je berichtje las, mijn vrouwelijke intuitie opsprong en meteen inzag :mrgreen: , dat die foto plaatsen echt noodzakelijk was.... Toch ben ik blij dat je toegeeft, blij te zijn met mijn komst.... dit geeft aan dat je met een probleem zit, maar tot nu toe nog niks hebt gepost.... Het is fijn om te weten dat die drempel al wat verlaagd is...... door mijn komst.... ( maar dat kan ik me natuurlijk wel voorstellen :mrgreen: 8) :roll: :oops: :wink: )

In liefdevolle afwachting van je posting (PB, mag natuurlijk ook)

Dr. Rosekapje

Ik ben blij dat u zo aandringt, anders zou ik niet durven. Nee, ik durf nog steeds niet en zal nimmer durven. Wee! Wee! :cry: :mrgreen:
Ken uzelf.

Mijn web-log!

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 07 feb 2004 04:14

Ik heb een probleem in de kennissensfeer...

Ik speel wel eens een spelletej, en daar zit dan ook een jongen bij die op de chat en een forum heel aardig tegen me doet, maar in dat spelletje me zonder pardon overhoop schiet. En dan lacht ie er ook nog bij, zovan: mwoehaha...... :|

Ik richt me nu vooral tegen Dr. Columbus.

Groeten TS
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Vin

Berichtdoor Vin » 07 feb 2004 04:16

TheShadow schreef:En dan lacht ie er ook nog bij, zovan: mwoehaha...... :|

mwoehahahaha! :mrgreen: 8) :lol:

Oh? :roll:

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 07 feb 2004 04:19

je kan het wel heel goed nadoen vin .... :|
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 07 feb 2004 11:33

Sjaan schreef:
rosekapje schreef:
Sjaan schreef:Blij dat je er bent, Rosekapje. Alleen wil ik wel even een foto van je zien. Ik vertrouw me niet zomaar aan Jan en alleman toe.

Lieve Sjaan,

De foto, staat er hoor, nu kan je ook zien dat ik Jan en alleman niet ben (kzie er nou niet bepaald uit als Jan..... :mrgreen: )......

Ik moet zeggen, dat toen ik je berichtje las, mijn vrouwelijke intuitie opsprong en meteen inzag :mrgreen: , dat die foto plaatsen echt noodzakelijk was.... Toch ben ik blij dat je toegeeft, blij te zijn met mijn komst.... dit geeft aan dat je met een probleem zit, maar tot nu toe nog niks hebt gepost.... Het is fijn om te weten dat die drempel al wat verlaagd is...... door mijn komst.... ( maar dat kan ik me natuurlijk wel voorstellen :mrgreen: 8) :roll: :oops: :wink: )

In liefdevolle afwachting van je posting (PB, mag natuurlijk ook)

Dr. Rosekapje

Ik ben blij dat u zo aandringt, anders zou ik niet durven. Nee, ik durf nog steeds niet en zal nimmer durven. Wee! Wee! :cry: :mrgreen:

Lieve Sjaan

Allereerst wil ik je een tip geven, zeg nooit en te nimmer nooit of nimmer...., want daarmee kom je geheit een keer op de koffie (wel gezellig trouwens :mrgreen: :wink: )

en omdat je zo aandringt :mrgreen: op mijn aandringen :mrgreen:

Sjaan, probeer je probleem duidelijk te krijgen (misschien is het te pijnlijk om het probleem scherp te stellen.... :roll: ), weet dat ik (en de heren doktoren) er voor je zijn! We willen je echt met veel liefde helpen, dus post het hier, stuur een PB of kom langs bij mij in de praktijk! Je zult zien dat het oplucht.... :P
ook kan je gebruik maken van mijn schouder om op te huilen... (je kan eventueel nog kiezen, de linker of de rechter....)

Met liefdevolle groet

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 07 feb 2004 12:07

Dr.Rosekapje!!!

Ik had u nog helemaal niet welkom geheten in ons midden.
Ik heb het zooo druk met de DVDopnames (van DrColumbus' aankomende DVD met mij in de hoofdrol :) )

Al veel goede berichten over je gehoord, en jawel : ik heb je posts nagelezen en ze getuigen van een groots inzicht in het gebied van De Liefde!

Succes! :D
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 07 feb 2004 17:04

Het volgende gedicht heb ik toegestuurd gekregen van een anonieme vrouw, die erg teleurgesteld is in de liefde, lees en leef mee :mrgreen:

Toen ik dacht na enkele weifelende stappen op het liefdespad,
Dit is hem, hem wordt ik van mijn lang zal ik leven niet zat.
Visioenen, van een lieve man
Die zonder zijn mammie kan,
Omdat ik er voor hem zijn zal en hij voor mij,
Ja, deze gedachte maakte me echt blij
Maar hoe had ik kunnen weten,
Dat je mamma’s pappot nooit zou vergeten?

Mijn dromen over samen strijken, en samen stofzuigen,
Vielen al snel in duigen.
Om maar niet te spreken over hoe vaak ik moest horen,
Dat mamma de groente veel beter kan smoren.
Of hoe vaak je zat te klagen als ik even zat te lezen,
Dan zat je me vaak te vertellen dat ik in de keuken moest wezen.
Constant de verhalen aanhoren over je mamma, was echt niet fijn
Deden soms eerlijk gezegd best wel pijn..
Want kerel van me, snap je dan niet,
Daarmee deed je me veel verdriet.

Jij kon alleen praten over, auto’s, sport en vissen…
Terwijl ik naar je andere gedachten slechts kon gissen.
Je klaagde aan 1 stuk door,
Maar ik laat me echt niet kisten hoor.
Ik dacht, als je het dan beter denkt te kunnen,
Moet ik jou ook een aantal huishoudelijke klusjes gunnen…

Dus, vooralsnog werd dat samen strijken,
Maar van liefde voor mij, liet je niks meer blijken.
Ik liet blijken dat ik wel degelijk van je hou,
Bracht je pantoffels en de krant, strak in de vouw.
Je liet me maar wat graag het vuur uit de sloffen voor je lopen
En dan zat je ook nog te zeuren als ik dan nieuwe schoenen moest kopen.

Telkens zei je tegen mij dat het bij mamma beter toeven was,
Hoe ze je eten kookte, je sokken streek en je ’s avonds voorlas.
Lieve kerel, je bent gegaan naar haar,
Mij verkozen boven je moeder, dat doet pijn is naar.
Je wordt door haar ronduit verwend,
Dat doet mij vragen, ben jij nou een echte vent?

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 07 feb 2004 21:26

TheShadow schreef:Ik heb een probleem in de kennissensfeer...

Ik speel wel eens een spelletej, en daar zit dan ook een jongen bij die op de chat en een forum heel aardig tegen me doet, maar in dat spelletje me zonder pardon overhoop schiet. En dan lacht ie er ook nog bij, zovan: mwoehaha...... :|

Groeten TS

Ha The Shadow,

Wat goed van je dat juist jij, met dit probleem, te voorschijn komt met jouw probleem dat zich manifesteert op het vlak van de ‘maatjesrondo’ ofwel de ‘kennissensfeer’.
Voor jongentjes al jij en je anonieme vriendjes, echt maatjes van elkaar, heb ik een speciale therapie ontwikkeld.
Deze therapie is nogal uitgebreid en ik zal hem jullie besparen, maar enkele belangrijke punten, speciaal voor The Shadows geval, zal ik hierbij omschrijven.

Jongetjes die op de chat en of forum aardig tegen je doen, zijn bij voorbaat al verdacht!
Word of ben jij nooit gewaarschuwd voor boze jongetjes of mannen door jouw eigen wijze mammie?
Heeft zei nooit gezegd dat je die boze mensen moest negeren, sterker nog, als je ze ziet, snel naar mammie te gaan en je achter haar rokken te verschuilen?

Nee, jij doet spannende spelletjes met die stoute jongens! Nee, sterker nog, jij lacht naar die boze mannen, en laat op je schieten!
Nu is het zaak om zo snel mogelijk daarmee te stoppen, je terug te trekken achter mamma’s brede rug en een aanvalsplan te bedenken, zodat je achter die brede heupen vandaan kan springen en je die stoute knullen van jetje kan geven!
Denk daarbij aan het gooien van al je barbie poppen (Ken mag je houden hoor, lieverd :mrgreen: ) naar de boze knulletjes, of met je roze katapult boterbabbelaars schieten.
Dit is 1 van de oplossingen die uit deze therapie voortvloeien.

Je kan ook, dat is de 2e oplossing, een keer naar de meeting komen, met een Glock 9mm, doorgeladen natuurlijk, en onder het slaken van kreten als ‘muhaha’* die knul de stuipen op het lijf jagen. Denk dat het dan ook wel over is met die plagerijtjes.

* ‘muhaha’ = moe ha ha =dat is een vorm van lachen waarbij de nadruk ligt op ‘mu’of ‘moe’ en waarbij je in je onderbewustzijn de moederkracht oproept die jouw mammie telepatisch door straalt. Onderschat nooit de kracht van dat ‘muhaha’ en gebruik deze lachvorm alleen in heel speciale gevallen!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 07 feb 2004 21:29

*snik* heel mooi verwoord door die vrouw, Dr.Rosekapje!
Ik moest toch even slikken bij het lezen van die emoties.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 08 feb 2004 01:18

Hallo lieve mensen,

Van de vele pb’s die binnenkomen bij ons gaan er veel over verliefd zijn, zoenen en alles wat met liefde te maken heeft.
Maar…., alle dossiers zijn door onze assistente’s eens ‘naast’ elkaar gelegd en vergeleken zodat we wat statistieken hebben.
Één ding spróng eruit!
In bijna alle gevallen kwam het woord ‘nagels’ naar buiten.
Nagels? Wat heeft dat nu weer met zoenen te maken, om maar een zijstraat te noemen?
Of met verliefd zijn.
Dit is me opgevallen, ben je verliefd, dan gaan heel veel mensen nagelbijten, van spanning of stress. Ben je niet verliefd, maar ben je bezig met een heel heftige ‘zoen-sessie’ dan schijnt (meestal) de vrouw nogal met de nagels over s’mans rug, of er net onder, te krabben en diepe sporen achter te laten.
Ik merk het zelf wel eens aan m’n assistente, die krabt me regelmatig even achter mijn oren, niet omdat ze lief is, maar ze heeft er nu eenmaal behoefte aan.
Het is nu eenmaal zo dat er veel gekrabt word in Nederland, maar ook in Overijssel b.v.
Als je s’morgens uit een willekeurig raam kijkt zie je veel , vooral, mannen nog ff krabben.
Maar om toe de point te blijven, het probleem is dat het krabben vooral kleine wondjes achterlaat.

En dat vonden we als refoweb Dr.Love niet echt nodig.

Dus gingen we aan de slag en hebben iets REFOLUTIONAIRS ontwikkeld op het gebied van nagels.
Het zijn opzet nagels geworden, niet zoals u die kent, maar multi-functionele opzet nagels met anti-krablaag en gemaakt van een soort kunstof die niet kapot te bijten is. Wel zijn ze flexibel, dit om mee te kietelen, wat een aangenaam gevoel kan veroorzaken, maar enige oefening is wel verreisd.
Ook aan de heren is gedacht, deze nagel slijt de broek niet, mocht u s’morgens nog eens krabben.

Aan de vormgeving van de nagel is veel aandacht besteed, er zijn div. designs o.a. met de standaard hartjes, de duifjes, het bekende visje natuurlijk en voor de mannen met o.a. met de naam van de geliefde, ja, inderdaad, in plaats van een tattoo nu een nagel met de naam van je minnar#&%$#vrouw of kind, zelfs je favoriete automerk kan er op gedrukt worden.

Ze zijn vanaf volgende week verkrijgbaar in onze $HOP. Prijzen zijn nog niet bekend maar ze zullen natuurlijk niet goedkoop zijn.

Terug naar “Archief”