*doet zn haar goed*
Hallo! Kopje koffie?
Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:Sjaan schreef:Blij dat je er bent, Rosekapje. Alleen wil ik wel even een foto van je zien. Ik vertrouw me niet zomaar aan Jan en alleman toe.
Lieve Sjaan,
De foto, staat er hoor, nu kan je ook zien dat ik Jan en alleman niet ben (kzie er nou niet bepaald uit als Jan.....)......
Ik moet zeggen, dat toen ik je berichtje las, mijn vrouwelijke intuitie opsprong en meteen inzag, dat die foto plaatsen echt noodzakelijk was.... Toch ben ik blij dat je toegeeft, blij te zijn met mijn komst.... dit geeft aan dat je met een probleem zit, maar tot nu toe nog niks hebt gepost.... Het is fijn om te weten dat die drempel al wat verlaagd is...... door mijn komst.... ( maar dat kan ik me natuurlijk wel voorstellen
![]()
![]()
![]()
![]()
)
In liefdevolle afwachting van je posting (PB, mag natuurlijk ook)
Dr. Rosekapje
Sjaan schreef:rosekapje schreef:Sjaan schreef:Blij dat je er bent, Rosekapje. Alleen wil ik wel even een foto van je zien. Ik vertrouw me niet zomaar aan Jan en alleman toe.
Lieve Sjaan,
De foto, staat er hoor, nu kan je ook zien dat ik Jan en alleman niet ben (kzie er nou niet bepaald uit als Jan.....)......
Ik moet zeggen, dat toen ik je berichtje las, mijn vrouwelijke intuitie opsprong en meteen inzag, dat die foto plaatsen echt noodzakelijk was.... Toch ben ik blij dat je toegeeft, blij te zijn met mijn komst.... dit geeft aan dat je met een probleem zit, maar tot nu toe nog niks hebt gepost.... Het is fijn om te weten dat die drempel al wat verlaagd is...... door mijn komst.... ( maar dat kan ik me natuurlijk wel voorstellen
![]()
![]()
![]()
![]()
)
In liefdevolle afwachting van je posting (PB, mag natuurlijk ook)
Dr. Rosekapje
Ik ben blij dat u zo aandringt, anders zou ik niet durven. Nee, ik durf nog steeds niet en zal nimmer durven. Wee! Wee!![]()
TheShadow schreef:Ik heb een probleem in de kennissensfeer...
Ik speel wel eens een spelletej, en daar zit dan ook een jongen bij die op de chat en een forum heel aardig tegen me doet, maar in dat spelletje me zonder pardon overhoop schiet. En dan lacht ie er ook nog bij, zovan: mwoehaha......![]()
Ik richt me nu vooral tegen Dr. Columbus.
Groeten TS
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten