schelpje3 schreef:Er vallen mij een aantal zaken op. Je weet niet eens hoe je catechisatie moet schrijven !
Ook heb je je opleidingEN stopgezet. Hoeveel opleidingen volgde je dan ?
Volgens mij is er meer aan de hand met jou en niet alleen het afzetten tegen het geloof, maar sowieso tegen alle volwassen regels.
Wat nu alleen het rare is als ik niet met volwassenmensenregeltjes om kan gaan zoals jij dat zo mooi zegt, is dat ik ze juist opzoek. Als ze maar onderbouwd zijn en ja dan kan je zelfs emmers uit zee naar de rivier die in zee uitmond dragen.
wat mankeer ik ''nog meer'' dan?
zo ook me eer weer verdedigt.
mw schreef:
@Insane: 't is niet gemakkelijk joh! Ik weet hoe het aanvoelt (tjah... dat zogenaamde Urk hè) om alleen maar regels opgelegd te krijgen. Maar hopelijk vergeet je God zelf niet!
haha neej ik kom niet uit urk.
haagwinde schreef:Wat gebeurt hier allemaal? Zit ik echt op Refoweb of heb ik een andere link gevolgd...?
Mw, ik denk dat je gelijk hebt. Apart dat het pas door iemand op pagina 4 wordt opgemerkt.
Insane, heb je weleens wat horen vertellen door iemand die dicht bij de Heere leeft? Of gelezen dan? Dan gaat het niet om regeltjes of zo... Dat is werkelijk een WELGELUKZALIG leven. Zulke mensen zijn er vast ook in jouw GG.
ja dat heb ik tevaak horen vertellen en dat is het probleem waarschijnlijk